سمنان - رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران با اشاره به اینکه اگر بنا باشد سران فتنه محاکمه شوند حکمی جز اعدام ندارند، گفت: امروز برخی به دنبال تطهیر فتنه گران هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سیدمحسن محمودی پیش از ظهر چهارشنبه در تجمع بزرگ مردم سمنان در روز نهم دی ماه با اشاره به اینکه در جریان فتنه سال ۸۸، کشورهای مستکبر نظیر آمریکا، اسراییل، اتحادیه اروپا و سایر دشمنان انقلاب اسلامی از فتنه گران حمایت کردند، اظهار داشت: این فتنه گران باید بدانند مردم ایران تا خون در بدن دارند هرگز از مکتب عاشورا، مکتب امام خمینی(ره) و راه مقام معظم رهبری جدا نخواهند شد.

وی با اشاره به این که در دورانی به سر می بریم که در این کشور حکومت و نظام اسلامی پابرجا است، گفت: یک لحظه نفس کشیدن در نظامی که در راس آن ولایت فقیه قرار دارد و آرزوی بزرگان تاریخ بوده است، باید قدر بدانیم.

خواص بی بصیرت بازیچه سازمان های جاسوسی و دشمنان انقلاب

امام جمعه موقت ورامین با تاکید بر اینکه باید با هوشیاری کامل در مقابل فتنه گران همچون گذشته بایستیم، گفت: تا زمانی که مردم دست از اعتقادات، اصول، مرگ بر اسرائیل و آمریکا گفتن بر ندارند فتنه و فتنه گر وجود دارد.

محمودی به توطئه دشمن و برقراری ارتباط با برخی خواص بی بصیرت و طرح ریزی براندازی نظام هم اشاره و عنوان کرد: دشمنان انقلاب از سالها قبل با هزینه های فراوان به وسیله سازمان های جاسوسی خود، به خواص بی بصیرت در داخل کشور خوراک دهی کردند.

وی افزود: آمریکا و اسرائیل گمان کردند انقلاب مخملی را می توانند در ایران هم مانند سایر کشورها پیاده کنند، اما از رهبر انقلاب و وحدت مردم بیدار ما غافل شدند و گمان کردند می توانند مردم را از قرآن، امام و ولایت و شهدا جدا کنند و دست به فتنه و آشوب زدند.

حوادث پس از انتخابات سال ۸۸ جنگ احزاب بود

این استاد حوزه و دانشگاه، حوادث پس از انتخابات سال ۸۸ را جنگ احزاب دانست و گفت: این حادثه فقط یک فتنه نبود بلکه جنگ احزاب بود، چرا که تمام گروه ها و احزاب ضد انقلاب و همه دشمنان داخلی و خارجی دست به دست هم دادند و با استفاده از دلارهای ضدانقلاب، تمام رسانه های بیگانه و با استفاده از تمام ظرفیت ها به جنگ با ولایت و ملت آمدند.

محمودی با بیان اینکه در فتنه سال ۸۸ تمام دشمنان داخلی وخارجی و جدا شدگان از مسیر انقلاب اسلامی با هدف ضربه زدن به نظام اسلامی وارد شدند، اضافه کرد: جنایات و خیانت های فتنه گران علیه جایگاه ولایت و نظام اسلامی فراموش شدنی نیست.

وی با اشاره به اینکه اگر بنا باشد نظام اسلامی سران فتنه را محاکمه کند حکمی جز اعدام نخواهد داشت، افزود: امروز برخی جریانات و افراد به دنبال تطهیر فتنه گران هستند، در حالی که گناه فتنه گران فراموش نشدنی است.

ملت ایران با بصیرت خود چشم دشمنان را کور کرد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان های استان تهران تصریح کرد: در خیابان های تهران از سر زنان محجبه چادر کشیدند و خیمه امام حسین (ع) را آتش زدند و حرمت روز عاشورا را شکستند، بر علیه نظام شعار سر دادند اما ملت ایران با بصیرت خود چشم دشمنان را کور کرد.

محمودی افزود : نهم دی یادآور حماسه ملت ایران در خنثی سازی توطئه دشمنان بر ضد نظام اسلامی است.

وی اظهار داشت: در جریان فتنه سال ۸۸ مشاهده کردیم که کشورهای مستکبر نظیر آمریکا، اسراییل، اتحادیه اروپا و سایر دشمنان انقلاب در یک میدان با هم متحد شده و از فتنه گران حمایت کردند.

سران فتنه مزدوران دشمن بودند

امام جمعه موقت ورامین سران فتنه را مزدوران دشمن دانست و گفت: کسانی که اعتبارشان را از امام (ره) بدست آورده بودند، آب در آسیاب دشمن ریختند و در مقابل رهبر و مردم ولایتمدار ایستادند.

محمودی گفت: امروز برخی، خیانتهای این مزدوران را نادیده گرفته و خواستار رفع حصر سران فتنه هستند اما بدانند اگر قرار باشد نظام اسلامی آن هارا محاکمه کند، حکمشان اعدام خواهد بود.

وی تصریح کرد: در هیچ کجای جهان، هیچ نظامی با کسانی که علیه دولت و امنیت کشور آشوب به راه بیندازند، با عطوفت و ملایمت رفتار نمی شود، در حالیکه سران فتنه در خانه های خود از همه امکانات بهره می برند و مورد رافت نظام اسلامی واقع شده اند.

فتنه ۸۸ با بصیرت و حضور مردم به بن بست رسید

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان های استان تهران گفت: فتنه ۸۸ با بصیرت و حضور مردم به بن بست رسید، توطئه های دشمن را خنثی کرد و میلیاردها دلار را که در کشور خرج شده بود را بی حاصل گذاشت.

وی با بیان اینکه کشورهای مانند آمریکا، اسراییل، اتحادیه اروپا و فتنه گران از ولایت فقیه، ملت ایران، فرهنگ ایثار وشهادت مردم در سال ۸۸ غافل شده ودست به چنین توطئه ای زدند، گفت: این گروه های وابسته باید بدانند ملت ایران هرگز از ولایت جدا نخواهد شد و در برابر تمام توطئه ها ایستادگی خواهند کرد.