۱۲ دی ۱۴۰۰، ۸:۲۳

نماینده دشتستان:

حضور مردم در صحنه دستاوردهای بزرگی برای کشور داشته است

حضور مردم در صحنه دستاوردهای بزرگی برای کشور داشته است

بوشهر- نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور مردم در صحنه دستاوردهای بزرگی برای کشور داشته است.

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم رضایی صبح یکشنبه در مراسم گرامیداشت روز بصیرت در برازجان اظهار داشت: تحریم‌های فراوانی بر علیه کشور ما مصوب شده است که این تحریم‌های اقتصادی نتیجه خیانت فتنه‌گران و همراهان آنها است.

وی بزرگترین خیانت فتنه‌گران و سران فتنه را امیدوار کردن دشمن دانست و افزود: سران فتنه باعث شدند تا دشمن این تصور را داشته باشد که با یک ایران ضعیف روبرو است و همین موضوع باعث افزایش تلاش دشمنان برای براندازی شد.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: در سال ۸۷ وقتی که آمریکایی‌ها پای میز مذاکره بودند، برخی عوامل داخلی پالس‌هایی فرستادند که مذاکرات را متوقف کنید و با دولت جدید توافق کنید و بعد هم انتخابات ۸۸ و ماجرای فتنه پیش آمد.

وی با اشاره به اینکه فتنه دارای عمق بسیار زیادی بود افزود: به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی، فتنه‌گران کشور را تا لبه پرتگاه بردند خاطرنشان کرد: معاندین، دشمنان، ضد انقلاب، فتنه‌گران، سعودی، صهیونیسم و… همه در کنار هم برای براندازی انقلاب اسلامی جمع شدند.

رضایی اضافه کرد: در سالگرد آغاز فتنه، قطع‌نامه‌ای را بر علیه کشور ما تصویب کردند که همه تحریم‌ها ذیل این قطع‌نامه مصوب شده و اکنون حدود ۱۸۰۰ مورد تحریم علیه کشور وجود دارد.

وی مدل ۹ دی را مدلی موفق برای کشور دانست و ادامه داد: در نهم دی‌ماه مردم به میدان آمدند و کار بزرگی را رقم زدند. اکنون هم برای عبور از مشکلات کشور باید مردم در میدان حضور دارند.

کد خبر 5389754

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha