بجنورد – مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی گفت: حضور پررنگ جامعه کارگری درمسابقات ورزشی ملی و بین المللی نیازمند برنامه ریزی و همکاری است.

حسن نوری در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: درخشش ورزشکاران و قهرمانان جامعه ورزشی در میادین ملی و بین المللی برای کسب عناوین قهرمانی نیازمند برنامه ریزی است و هیئت ورزشی کارگران می تواند در این راستا نقش آفرینی کند.

وی اظهار کرد: این هیئت می تواند با استفاده از ظرفیت بسیار خوب ورزشکاران و قهرمانان این بخش، در راستای ساماندهی ورزش کارگری نیز تلاش کند.

نوری افزود: براین اساس وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سال ۹۰ با راه اندازی فدراسیون ورزش کارگری کشور، زمینه ایجاد تشکل های ورزش کارگری در سطح کشور را ایجاد کرد.

وی تاکید کرد: برای حضور بیشتر جامعه کارگری استان در مسابقات و رویدادهای ورزشی ملی و بین المللی باید مشارکت و همکاری بیشتری از سوی این قشر صورت گیرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی گفت: خراسان شمالی طی سال جاری با ۱۲ تیم کارگری در رشته های مختلف، برای چهار سال متوالی قهرمان مسابقات جودوی کارگری کشور شد.

وی همچنین با اشاره به برگزاری نخستین مجمع انتخابات رئیس هیأت ورزش کارگران در اوایل ماه جاری گفت: با برگزاری این انتخابات براتعلی سعیدی به مدت چهار سال به عنوان رئیس هیأت ورزش کارگران استان انتخاب شد، که امیدواریم حضور وی بتواند مشارکت جامعه کارگری در مسابقات و رویدادهای ورزشی ملی و بین المللی را تقویت کند.

نوری اظهار امیدواری کرد که در آینده نزدیک شاهد درخشش هرچه بیشتر قهرمانان ورزش کارگری در سطوح مختلف استانی، ملی و بین المللی باشیم.