قائم مقام و مسئول زیرساخت سایت تبیان گفت: موسسه تبیان با رویکرد فرصت از فضای مجازی استفاده می‌کند و محتوا روح اصلی فعالیت‌های فرهنگی در این فضا است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مرتضوی در مراسم انعقاد تفاهم‌نامه موسسه فرهنگی و اطلاع‌رسانی تبیان با معاونت پرورشی فرهنگی و تربیتی وزارت آموزش و پرورش، گفت: موسسه تبیان با رویکرد فرصت از فضای مجازی استفاده کرده و سعی می‌کند با شناخت مناسب بر لبه تکنولوژی حرکت کند و فناوری‌ها را در حوزه دینی پیش برد.

وی افزود: محتوا در واقع روح اصلی فعالیت‌های فرهنگی در فضای مجازی است و بیش از ۳۰ سرویس مختلف محتوایی داریم.

 مرتضوی ادامه داد: در حال حاضر تعداد ۲۵۰هزار مقاله منتشر کرده‌ایم. همچنین ۱۰۰ هزار فیلم به اشتراک گذاشته‌ایم.

وی تصریح کرد: فعالیت‌های ما کاربری‌محور است که توسعه چشمگیری در این زمینه پیدا کرده‌ایم. ما با مشارکت مردم کارهای فرهنگی را ادامه داده‌ایم.

قائم مقام و مسئول زیرساخت سایت تبیان با بیان اینکه مبنای ما در تعامل، اشتراک محتوا است، گفت: خیلی از شبکه‌های اجتماعی دوست‌محور هستند.

وی اضافه کرد: سرویس ایمیل ایرانی را راه‌اندازی کرده‌ایم و ۱۲۰ هزار نفر از ایمیل ما با نام رایان‌نامه استفاده می‌کنند و ما این آمادگی را داریم در ایمیل دانش‌آموزی نیز همکاری کنیم.

قائم مقام و مسئول زیرساخت سایت تبیان با اشاره به زیرساخت‌های سایت تبیان تصریح کرد: در تلاشیم تا مطابق با فناوری‌های روز و با کیفیت بالا، محتوا را با سرعت به کاربران ارائه دهیم.

وی خاطرنشان کرد: در جهت شناسایی ذائقه مخاطبان نیز اقداماتی را انجام می‌دهیم که خود یک سرمایه‌گذاری است که خیلی از مجموعه‌ها به شناسایی ذائقه توجه نمی‌کنند، اما ما تمام بازدیدها را ثبت می‌کنیم.