۲۰ بهمن ۱۳۹۴، ۲۰:۱۹

محتوا روح اصلی فعالیت‌های فرهنگی در فضای مجازی است

محتوا روح اصلی فعالیت‌های فرهنگی در فضای مجازی است

قائم مقام و مسئول زیرساخت سایت تبیان گفت: موسسه تبیان با رویکرد فرصت از فضای مجازی استفاده می‌کند و محتوا روح اصلی فعالیت‌های فرهنگی در این فضا است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مرتضوی در مراسم انعقاد تفاهم‌نامه موسسه فرهنگی و اطلاع‌رسانی تبیان با معاونت پرورشی فرهنگی و تربیتی وزارت آموزش و پرورش، گفت: موسسه تبیان با رویکرد فرصت از فضای مجازی استفاده کرده و سعی می‌کند با شناخت مناسب بر لبه تکنولوژی حرکت کند و فناوری‌ها را در حوزه دینی پیش برد.

وی افزود: محتوا در واقع روح اصلی فعالیت‌های فرهنگی در فضای مجازی است و بیش از ۳۰ سرویس مختلف محتوایی داریم.

 مرتضوی ادامه داد: در حال حاضر تعداد ۲۵۰هزار مقاله منتشر کرده‌ایم. همچنین ۱۰۰ هزار فیلم به اشتراک گذاشته‌ایم.

وی تصریح کرد: فعالیت‌های ما کاربری‌محور است که توسعه چشمگیری در این زمینه پیدا کرده‌ایم. ما با مشارکت مردم کارهای فرهنگی را ادامه داده‌ایم.

قائم مقام و مسئول زیرساخت سایت تبیان با بیان اینکه مبنای ما در تعامل، اشتراک محتوا است، گفت: خیلی از شبکه‌های اجتماعی دوست‌محور هستند.

وی اضافه کرد: سرویس ایمیل ایرانی را راه‌اندازی کرده‌ایم و ۱۲۰ هزار نفر از ایمیل ما با نام رایان‌نامه استفاده می‌کنند و ما این آمادگی را داریم در ایمیل دانش‌آموزی نیز همکاری کنیم.

قائم مقام و مسئول زیرساخت سایت تبیان با اشاره به زیرساخت‌های سایت تبیان تصریح کرد: در تلاشیم تا مطابق با فناوری‌های روز و با کیفیت بالا، محتوا را با سرعت به کاربران ارائه دهیم.

وی خاطرنشان کرد: در جهت شناسایی ذائقه مخاطبان نیز اقداماتی را انجام می‌دهیم که خود یک سرمایه‌گذاری است که خیلی از مجموعه‌ها به شناسایی ذائقه توجه نمی‌کنند، اما ما تمام بازدیدها را ثبت می‌کنیم.

کد خبر 3047465

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha