انتشارات دانشگاه مذاهب اسلامی با بیش از ۲۰ عنوان کتاب و مجله و نشریه در بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران حضور یافته است.

به گزارش خبرگزاری مهر،  انتشارات دانشگاه مذاهب اسلامی با بیش از ۲۰ عنوان کتاب و مجله و نشریه در بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران حضور یافته است.

غرفه انتشارات دانشگاه همزمان با آغاز به کار بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب راه اندازی شد تا تولیدات و منشورات علمی و تخصصی و همچنین کتاب‌های منتشر شده خود را در این غرفه واقع در سالن ناشران عمومی  سالن شماره ۲  راهرو ۷ در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دهد.

بر اساس این گزارش، انتشارات دانشگاه مذاهب اسلامی در بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران حدود ۲۰ عنوان کتاب به زبان فارسی و عربی و تعدادی از نشریات علمی- پژوهشی، علمی-ترویجی و علمی- تخصصی و همچنین پایان نامه‌های دانشجویی و مقالات علمی و پژوهشی خود را عرضه کرده است.

کتاب هایی همچون؛ «رمز بیداری، الفقه الحنفی، تاریخ عثمانی و خاورمیانه، مجموعه مقالات همایش امر به معروف و نهی از منکر، مجموعه مقالات همایش اجتهاد در دوره معاصر، مجموعه مقالات علامه شیخ محمد عبده و علامه شیخ محمدرضا مظفر، جنین شناسی قرآن، کشف کشتی نوح، همبستگی مذاهب اسلامی، مجموعه مقالات همایش جوانان و جهان اسلام، جهان اسلام درعصر حاضر» و... و. از سوی انتشارات دانشگاه مذاهب اسلامی در نمایشگاه کتاب امسال عرضه شده است.

همچنین برگزاری نشست‌های علمی و میزگردهای تخصصی در موضوعات مختلف از برنامه‌های جنبی انتشارات دانشگاه مذاهب اسلامی در طول برگزاری بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران خواهد بود.

علاقه مندان می‌توانند از غرفه انتشارات دانشگاه مذاهب اسلامی واقع در سالن ناشران عمومی سالن شماره ۲ راهرو ۷ غرفه انتشارات دانشگاه مذاهب اسلامی دیدن کنند.

گفتنی است بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از ۱۵ الي ۲۵ اردیبهشت ماه سال جاری در محل شهر آفتاب واقع در حرم مطهر امام خمینی(ره) تهران برگزار می‌شود.