۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۲:۰۱

حضور انتشارات دانشگاه مذاهب اسلامی در نمایشگاه کتاب

حضور انتشارات دانشگاه مذاهب اسلامی در نمایشگاه کتاب

انتشارات دانشگاه مذاهب اسلامی با بیش از ۲۰ عنوان کتاب و مجله و نشریه در بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران حضور یافته است.

به گزارش خبرگزاری مهر،  انتشارات دانشگاه مذاهب اسلامی با بیش از ۲۰ عنوان کتاب و مجله و نشریه در بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران حضور یافته است.

غرفه انتشارات دانشگاه همزمان با آغاز به کار بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب راه اندازی شد تا تولیدات و منشورات علمی و تخصصی و همچنین کتاب‌های منتشر شده خود را در این غرفه واقع در سالن ناشران عمومی  سالن شماره ۲  راهرو ۷ در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دهد.

بر اساس این گزارش، انتشارات دانشگاه مذاهب اسلامی در بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران حدود ۲۰ عنوان کتاب به زبان فارسی و عربی و تعدادی از نشریات علمی- پژوهشی، علمی-ترویجی و علمی- تخصصی و همچنین پایان نامه‌های دانشجویی و مقالات علمی و پژوهشی خود را عرضه کرده است.

کتاب هایی همچون؛ «رمز بیداری، الفقه الحنفی، تاریخ عثمانی و خاورمیانه، مجموعه مقالات همایش امر به معروف و نهی از منکر، مجموعه مقالات همایش اجتهاد در دوره معاصر، مجموعه مقالات علامه شیخ محمد عبده و علامه شیخ محمدرضا مظفر، جنین شناسی قرآن، کشف کشتی نوح، همبستگی مذاهب اسلامی، مجموعه مقالات همایش جوانان و جهان اسلام، جهان اسلام درعصر حاضر» و... و. از سوی انتشارات دانشگاه مذاهب اسلامی در نمایشگاه کتاب امسال عرضه شده است.

همچنین برگزاری نشست‌های علمی و میزگردهای تخصصی در موضوعات مختلف از برنامه‌های جنبی انتشارات دانشگاه مذاهب اسلامی در طول برگزاری بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران خواهد بود.

علاقه مندان می‌توانند از غرفه انتشارات دانشگاه مذاهب اسلامی واقع در سالن ناشران عمومی سالن شماره ۲ راهرو ۷ غرفه انتشارات دانشگاه مذاهب اسلامی دیدن کنند.

گفتنی است بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از ۱۵ الي ۲۵ اردیبهشت ماه سال جاری در محل شهر آفتاب واقع در حرم مطهر امام خمینی(ره) تهران برگزار می‌شود.

کد خبر 3655930

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha