قم - دبیر هیئت فوتبال استان قم گفت: قم به دنبال جذب امتیاز یک تیم در لیگ دسته دوم فوتبال کشور است و اقدامات مثبتی در این زمینه صورت گرفته است.

علی احمدی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: با توجه به حضور تیم صبای قم در لیگ برتر فوتبال، نیاز مبرمی به حضور تیمی در دستجات پایین‌تر داریم و به همین منظور از ۲ ماه گذشته تاکنون تلاش زیادی برای انتقال امتیاز یک تیم دسته دومی به قم صورت گرفته است.

وی افزود: بر اساس گفتگوهایی که تاکنون داشته‌ایم توانسته‌ایم نظر مثبت مالک تیم مذکور را جلب کنیم و وی به انتقال امتیاز تیمش به قم رضایت دارد اما در حال حاضر مشکل ما، رضایت هیئت فوتبال استان مربوطه است که امیدواریم حاصل شود.

دبیر هیئت فوتبال استان قم گفت: این مانع، مانع بزرگی نیست و به احتمال قریب به یقین به زودی رفع می‌شود و امیدواریم بتوانیم طی روزهای آینده خبر انتقال امتیاز این تیم دسته دومی را به قم به طور رسمی اعلام کنیم.

احمدی بیان داشت: حضور قم در لیگ دسته دوم فوتبال کشور از این نظر اهمیت دارد که بازیکنان جوان فوتبال قم در این تیم می‌توانند فضایی برای کسب تجریه و میدان دیدن در اختیار داشته باشند و از نظر تجربی در سطح بالاتری قرار گیرند.

وی عنوان کرد: حضور در لیگ دسته دوم به عنوان راهی برای ورود به دسته اول، بدون حمایت استان امکانپذیر نیست و مسئولان برای حمایت از این تیم به ما قول‌هایی داده‌اند که امیدواریم در عمل محقق شود و تیمی متفاوت با وحدت در سال ۹۳ را شاهد باشیم.

دبیر هیئت فوتبال استان قم تصریح کرد: در این صورت می‌توانیم ظرفیت‌های حقیقی فوتبال قم را به نمایش بگذاریم و نشان دهیم فوتبال قم بر خلاف باور برخی اهالی ورزش، می‌تواند در سطح کشور حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد.