۲۰ تیر ۱۳۹۵، ۱۲:۵۵

دبیر هیئت فوتبال قم در گفتگو با مهر:

قم به دنبال جذب امتیاز یک تیم در لیگ دسته دوم فوتبال کشور است

قم به دنبال جذب امتیاز یک تیم در لیگ دسته دوم فوتبال کشور است

قم - دبیر هیئت فوتبال استان قم گفت: قم به دنبال جذب امتیاز یک تیم در لیگ دسته دوم فوتبال کشور است و اقدامات مثبتی در این زمینه صورت گرفته است.

علی احمدی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: با توجه به حضور تیم صبای قم در لیگ برتر فوتبال، نیاز مبرمی به حضور تیمی در دستجات پایین‌تر داریم و به همین منظور از ۲ ماه گذشته تاکنون تلاش زیادی برای انتقال امتیاز یک تیم دسته دومی به قم صورت گرفته است.

وی افزود: بر اساس گفتگوهایی که تاکنون داشته‌ایم توانسته‌ایم نظر مثبت مالک تیم مذکور را جلب کنیم و وی به انتقال امتیاز تیمش به قم رضایت دارد اما در حال حاضر مشکل ما، رضایت هیئت فوتبال استان مربوطه است که امیدواریم حاصل شود.

دبیر هیئت فوتبال استان قم گفت: این مانع، مانع بزرگی نیست و به احتمال قریب به یقین به زودی رفع می‌شود و امیدواریم بتوانیم طی روزهای آینده خبر انتقال امتیاز این تیم دسته دومی را به قم به طور رسمی اعلام کنیم.

احمدی بیان داشت: حضور قم در لیگ دسته دوم فوتبال کشور از این نظر اهمیت دارد که بازیکنان جوان فوتبال قم در این تیم می‌توانند فضایی برای کسب تجریه و میدان دیدن در اختیار داشته باشند و از نظر تجربی در سطح بالاتری قرار گیرند.

وی عنوان کرد: حضور در لیگ دسته دوم به عنوان راهی برای ورود به دسته اول، بدون حمایت استان امکانپذیر نیست و مسئولان برای حمایت از این تیم به ما قول‌هایی داده‌اند که امیدواریم در عمل محقق شود و تیمی متفاوت با وحدت در سال ۹۳ را شاهد باشیم.

دبیر هیئت فوتبال استان قم تصریح کرد: در این صورت می‌توانیم ظرفیت‌های حقیقی فوتبال قم را به نمایش بگذاریم و نشان دهیم فوتبال قم بر خلاف باور برخی اهالی ورزش، می‌تواند در سطح کشور حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد.

کد خبر 3709015

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha