۲ تیر ۱۴۰۳، ۱۸:۵۲

جلیلی در میدان نقش‌جهان:

آنچه ما شعار می‌دهیم برای اصفهان تجربه است

آنچه ما شعار می‌دهیم برای اصفهان تجربه است

اصفهان -نامزد چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری گفت: آنچه ما شعار دادیم که مردم از حادثه حماسه می‌سازند، برای اصفهان شعار نیست، تجربه است.

به گزارش خبرنگار مهر سعید جلیلی عصر شنبه در تجمع انتخاباتی خود که در میدان امام (ره) برگزار شد، با اشاره به شعار انتخاباتی خود که «یک جهان فرصت یک ایران جهش» است اشاره و اظهار کرد: هر شعاری که چنین مفهومی داشته باشد در مردم اصفهان تجلی دارد و میدان نقش جهان نمادی از نقشِ جهانی مردم ایران است.

وی افزود: اصفهان یادآور شکوه تمدن ایران اسلامی است و نگاه به اصفهان اعتماد به نفس ملی را زنده می‌کند.

نامزد چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه اصفهان گذشته تاریخی پرشکوه ملت ما را به یاد می‌آورد، تصریح کرد: عظمت اصفهان قدرت تمدن‌سازی یک ملت بزرگ را به رخ می‌کشد و می‌توان گفت آنچه ما شعار دادیم که مردم از حادثه حماسه می‌سازند، برای اصفهان شعار نیست، تجربه است.

دانشجویان ایران منفعل نیستند

جلیلی گفت: دانشجویان ایران منفعل نیستند بلکه با هوشمندی خود طرح‌های کلان حکومتی در حوزه‌های مختلف فن‌آوری ارائه می‌کنند.

وی با بیان اینکه یک جهان فرصت داریم و باید ثمره آن یک جهان جهش باشد، افزود: اصفهان نه تنها در هنر، هوشیاری سیاسی و جهاد در راه خدا پیشگام است بلکه یک جهان فرصت فناوری در دل خود دارد و جوانان این استان می‌توانند در کشاورزی، صنعت، فرهنگ و فناوری پیشرفت کرده و دانشگاه‌های اصفهان به اندازه چند وزارتخانه بار از دوش مردم بردارند.

نامزد چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه ما ذیل نور امام راحل در مسیر امام زمان حرکت می‌کنیم، گفت: کجا بهتر از اصفهان برای دعوت از مردم برای جهش تمدنی ایران اسلامی است.

وی افزود: پیام انقلاب اسلامی می‌تواند برای دنیایی که در مسیر انحطاط است شیرین باشد و اگر بینش درست از جهان داشته باشیم قدر این فرصت را خواهیم دانست.
عظمت مردم را سخره نگیرید

نامزد چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: کسانی به خود اجازه می‌دهند عظمت این ملت را به سخره بگیرند از عمق راهبردی ایران و قابلیت‌های درخشان کشور برای زدودن محدودیت‌ها و برداشتن تحریم‌ها آگاه نیستند بدین سبب بر کوس تحقیر می‌کوبند و ظرفیت ملت را تحقیر و تقلیل می‌کنند

وی با بیان اینکه شهید رئیسی با فدای جان خود نشان داد نه تنها ذلت نمی‌پذیرد بلکه به قله‌های پیشرفت نگاه می‌کند، گفت: هر ایرانی که دل در گرو این اب و خاک دارد باید تمام ظرفیت خود را بکار گرفته و در دولت آینده نقش‌افرین باشد و دولت نیز باید برای هر ایرانی یک نقش پرشکوه تعریف کند.

جلیلی افزود: این ملت باید به سطح رفاه تعالی معنویت و پیشرفت رسد تا الگوی جهان باشد. باید با فساد مبارزه کرد تا مفسدین با حرکت در مسیر منافع نامشروع خود به انقلاب اسلامی و نام کشور تمدن‌ساز ایران لطمه وارد نکنند.

نگاه حداکثری در مبارزه با فقر، فساد و تبعیض

وی با تاکید بر اینکه در استفاده از فرصت‌ها و مبارزه با فقر، فساد و تبعیض نگاهی حداکثری داشته باشیم، گفت: ما امروز در معرض یک انتخاب بزرگ بود و مردم ایران در یک فرصت کم‌نظیر تاریخی هستند.

جلیلی ادامه داد: در عرصه جهانی فرصت‌های کم‌نظیر برای مردم ما وجود دارد برای همین معطل نگه داشتن کشور برای توافق با دو سه کشوری که بیشترین دشمنی را با ایران دارند هنر نیست

وی ادامه داد: مردم اصفهان می‌توانند در تمام عرصه‌ها سرامد باشند و ارزآوری و اشتعال کشور را به دست و هنر خود رقم بزنند.

نامزد چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: اگر امروز در یک دوراهی و انتخاب قرار گرفته‌ایم باید تلاش کنیم که رأی ما مورد رضایت خداوند و اهلبیت باشد.

کد خبر 6144559

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • حمید ۱۹:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
      0 0
      آقای جلیلی از شما و آقای قالیباف حمایت میکنیم
    • IR ۲۰:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
      22 20
      جلیلی با برنامه ترین نامزد ریاست جمهوری .
    • ۰۹:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
      27 39
      فقط پزشکیان
    • علی IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
      14 10
      یک جهان فرصت یک ایران جهش یعنی چی؟
    • عاشق رهبر ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
      27 21
      فقط جلیلی
    • ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
      27 24
      فقط پزشکیان
    • ۱۶:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
      0 0
      فقط جلیلی انتخاب درست
    • ایران ۲۰:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
      0 0
      جلیلی کارش بیسته
    • IR ۰۴:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۴
      9 5
      مردم پای صندوق بیان بدون شک پزشکیان برنده خواهد بود لطفا نگذارید بعضیا با رای حداقلی رئیس جمهور بشن
      • ۰۹:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۴
        1 1
        مردم هم بیا تو از کجا می‌دونی رای ما تاثیر داره
    • ۰۷:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۴
      4 11
      فقط جلیلی می تواند کشور را نجات بدهد
    • ۱۴:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۴
      3 0
      پس زاینده رود م کو?