یک بازیگر سینما با بیان این که هنرمندان خلاقیتشان را برای حفظ محیط زیست آورده‌اند از فعالان محیط زیست درخواست کرد تا اطلاعات و جزییات لازم برای فعالیت را اختیار هنرمندان قرار دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، شبنم فرشادجو در نشست هم اندیشی هنرمندان و کارشناسان محیط زیست درباره تغییر اقلیم، گفت: در ماجرای دریاچه ارومیه شاهد حرکت هنرمندان بودیم که این موضوع به خوبی جواب داد اما ما در جزئیات می توانیم کمک کنیم و در کلیات کاری از ما بر نمی آید.

این بازیگر افزود: از ما جز اینکه ماسک بزنیم و در اهواز عکس بگیریم کار مهمی بر نمی آید البته ما گروه هایی تشکیل می دهیم و با همکاران و دوستانمان در حفظ محیط زیست تلاش می کنیم اما چقدر از این بار باید به روی دوش ما باشد.

وی تصریح کرد: ممکن است ما گاهی جو زده شده باشیم و واکنش هایی هم نشان بدهیم. اما باید این رویارویی و گفتگوها انجام بشود تا ما اطلاعات پیدا کنیم و بتوانیم با جزئی نگری، اقدامات موثر انجام دهیم.

فرشادجو در پایان تاکید کرد: ما الان می دانیم که چه کسانی دغدغه محیط زیست دارند و هر کمکی هم از دست ما بر بیاید انجام خواهیم داد اما چه باید بکنیم؟ من صفحه فعالان محیط زیست و محیط بانان در شبکه های اجتماعی را مرتباً دنبال می کنم. ما خلاقیتمان را می آوریم اما شما هم باید جزئیات را به ما ارائه کنید.