۵ مرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۴۶

شبنم فرشادجو:

هنرمندان خلاقیتشان را برای حفظ محیط زیست آورده‌اند

هنرمندان خلاقیتشان را برای حفظ محیط زیست آورده‌اند

یک بازیگر سینما با بیان این که هنرمندان خلاقیتشان را برای حفظ محیط زیست آورده‌اند از فعالان محیط زیست درخواست کرد تا اطلاعات و جزییات لازم برای فعالیت را اختیار هنرمندان قرار دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، شبنم فرشادجو در نشست هم اندیشی هنرمندان و کارشناسان محیط زیست درباره تغییر اقلیم، گفت: در ماجرای دریاچه ارومیه شاهد حرکت هنرمندان بودیم که این موضوع به خوبی جواب داد اما ما در جزئیات می توانیم کمک کنیم و در کلیات کاری از ما بر نمی آید.

این بازیگر افزود: از ما جز اینکه ماسک بزنیم و در اهواز عکس بگیریم کار مهمی بر نمی آید البته ما گروه هایی تشکیل می دهیم و با همکاران و دوستانمان در حفظ محیط زیست تلاش می کنیم اما چقدر از این بار باید به روی دوش ما باشد.

وی تصریح کرد: ممکن است ما گاهی جو زده شده باشیم و واکنش هایی هم نشان بدهیم. اما باید این رویارویی و گفتگوها انجام بشود تا ما اطلاعات پیدا کنیم و بتوانیم با جزئی نگری، اقدامات موثر انجام دهیم.

فرشادجو در پایان تاکید کرد: ما الان می دانیم که چه کسانی دغدغه محیط زیست دارند و هر کمکی هم از دست ما بر بیاید انجام خواهیم داد اما چه باید بکنیم؟ من صفحه فعالان محیط زیست و محیط بانان در شبکه های اجتماعی را مرتباً دنبال می کنم. ما خلاقیتمان را می آوریم اما شما هم باید جزئیات را به ما ارائه کنید.

کد خبر 3723957

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha