تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۳

«باز هم پدینگتون» نوشته بهمن دارالشفایی را نشر ماهی برای گروه سنی «ب» و «ج» منتشر کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، «باز هم پدینگتون» نوشته مایکل باند با ترجمه بهمن دارالشفایی است. این کتاب، دومین مجموعه از سری داستان‌های پدینگتون است که به همت نشر ماهی منتشر شده و در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است.

ماجرا از جایی آغاز می‌شود که خانواده‌ای به نام خانواده آقای براون تصمیم می‌گیرند نگهداری از خرسی را برعهده بگیرند که در ایستگاه شهر گم شده بود و آنها او را پیدا کرده بودند. نام این خرس پدینگتون بود؛ خرسی دوست‌داشتنی که به خاطر روحیه کودکانه و جست‌وگری‌ای که دارد اغلب مشکلاتی را برای اطرافیان ایجاد می‌کند؛ مشکلاتی که اکثرا به خوبی و خوشی ختم به خیر می‌شوند.

یک روز پدینگتون، تصمیم می‌گیرد اتاقش را رنگ کند و کلی دردسر به وجود می‌آورد. اصلا این خرس دوست داشتنی نباید بیکار باشد وگرنه ممکن است دست گلی تازه به آب بدهد. پدینگتون و روحیه کودکانه خالقش، مایکل باند برای ادبیات کودک و نوجوان پر از شیطنت‌های خالص کودکانه است، در واقع باید گفت خرس بودن و در دنیای آدم‌ها زندگی کردن خوب است به خصوص برای خرسی به نام پدینگتون که خالقش مردی است که حالا ۶۰ سال سن دارد و کودکان بسیاری را در سرتاسر دنیا با داستان هایش شیفته خود کرده است.

«باز هم پدینگتون»، نوشته بهمن دارالشفایی را نشر ماهی در ۱۵۰۰ نسخه و به قیمت ۸ هزار تومان برای گروه سنی «ب» و «ج» منتشر کرده است.