معاون ارتباطات بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در آستانه روز خبرنگار ضمن تقدیر از اهالی رسانه گفت: خوشبختانه رسانه‌ها به عنوان حامی بازی‌های ایرانی، کمک شایانی به تولید ملی می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، هادی کافی تاثیر رسانه‌ها در حمایت و جان گرفتن محصولات فرهنگی داخلی را بسیار حائز اهمیت دانست و گفت: روندی که در سال اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل، در رسانه‌ها آغاز شده می‌تواند منجر به فروش بهتر بازی‌های ایرانی شود و این به معنای بهترین جایگزین برای بازی‌های غیرمجاز و در نهایت فرهنگ‌سازی مناسب است.

وی به افزایش سهم بازی‌های ایرانی در بازار بازی‌های ویدئویی به پنج درصد اشاره کرد و افزود: علاوه بر رشد کیفی بازی‌های ایرانی، حمایت رسانه‌های جدی کشور از بازی و بازی‌سازان ایرانی به این افزایش کمک کرده است.

معاون ارتباطات بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای با اعلام اینکه این بنیاد برای حمایت از بازی‌های ایرانی هر ماه از یک بازی رونمایی می‌کند گفت: در برنامه‌های امسال، محور رونمایی‌ها، انعکاس از طریق رسانه‌هاست که تا کنون بازتاب خبری غیرقابل انتظاری داشته است که شخصا از اصحاب رسانه تشکر و قدردانی می‌کنم.