اولین اجرای نمایش «آخه اینجا نزدیک تره به خدا» به کارگردانی حامد هوشیاری با حضور جمعی از هنرمندان و مدیران تئاتر با یاد سعید کشن فلاح به صحنه رفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، اولین اجرای نمایش «آخه اینجا نزدیک‌تره به خدا» به نویسندگی و کارگردانی حامد هوشیاری با حضور محمود فرهنگ مدیر کانون تئاتر دینی مرکز هنرهای نمایشی، کریم اکبری مبارکه کارشناس شورای تئاتر کشور، کیوان نخعی مدیرروابط عمومی مرکز هنرهای نمایشی و جمعی از هنرمندان عرصه تئاتر در خانه نمایش اداره تئاتر به صحنه رفت.

کریم اکبری مبارکه کارشناس شورای تئاتر کشور، بعد از تماشای این نمایش و ضمن عرض تسلیت برای درگذشت سعید کشن فلاح پیشکسوت تئاتر کشور، گفت: من خیلی خوشحالم که در این اجرا حضور داشتم و به تماشای نمایش «آخه اینجا نزدیک تره به خدا» نشسته‌ام، این گروه توانسته است نمایشی با کیفیت و اجرای ماندگار را روی صحنه بیاورد که جا دارد از تمامی گروه اجرایی آن تقدیر و تشکر کنم.

در ادامه حامد هوشیاری کارگردان نمایش «آخه اینجا نزدیک تره به خدا» اولین اجرای این نمایش را به روح سعید کشن فلاح تقدیم کرد و گفت: دکتر کشن فلاح که اکنون از صحنه خاک به صحنه افلاک پر کشیده، نام و نشانی بزرگ در کارنامه تئاتر انقلاب دارد که بی‌بدیل و یگانه است. فقدان این هنرمند متعهد، ضایعه‌ای ناگوار در عرصه علم و عمل تئاتر است که بنده به سهم خودم فقدان غم انگیز او را به خانواده داغدار و اهالی ارجمند تئاتر تسلیت عرض می‌کنم.

هوشیاری در پایان گفت: ما با توجه به شرایط سالن خانه نمایش و اداره تئاتر، مجبور به حذف برخی صحنه‌ها و نورپردازی ها شدیم که بابت این مساله از تماشاگران عذرخواهی می‌کنم.

نمایش «آخه اینجا نزدیک‌تره به خدا» بر اساس طرحی از محمود فرهنگ به نویسندگی و کارگردانی حامد هوشیاری و با بازی مجید علم بیگی و با صداپیشگی رضا بنفشه خواه و جلیل فرجاد تا هفتم آبان ماه در خانه نمایش اداره تئاتر اجرا خواهد شد.

این نمایش روایتگر زندگی رزمنده‌ای است که در دل خاک، گلوله و آتش دشمن، سعی بر آن دارد تا با خلوص نیتش رزمنده دیگری را به سمت معنا و مفهوم جدیدی از زندگی هدایت کند؛ اما در این میان خود نیز معنا و مفهوم دیگری از زندگی را پیش روی خود می‌بیند...