۲۶ مهر ۱۳۹۵، ۱۲:۲۶

اجرای «آخه اینجا نزدیک تره به خدا» با یاد سعید کشن‌فلاح

اجرای «آخه اینجا نزدیک تره به خدا» با یاد سعید کشن‌فلاح

اولین اجرای نمایش «آخه اینجا نزدیک تره به خدا» به کارگردانی حامد هوشیاری با حضور جمعی از هنرمندان و مدیران تئاتر با یاد سعید کشن فلاح به صحنه رفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، اولین اجرای نمایش «آخه اینجا نزدیک‌تره به خدا» به نویسندگی و کارگردانی حامد هوشیاری با حضور محمود فرهنگ مدیر کانون تئاتر دینی مرکز هنرهای نمایشی، کریم اکبری مبارکه کارشناس شورای تئاتر کشور، کیوان نخعی مدیرروابط عمومی مرکز هنرهای نمایشی و جمعی از هنرمندان عرصه تئاتر در خانه نمایش اداره تئاتر به صحنه رفت.

کریم اکبری مبارکه کارشناس شورای تئاتر کشور، بعد از تماشای این نمایش و ضمن عرض تسلیت برای درگذشت سعید کشن فلاح پیشکسوت تئاتر کشور، گفت: من خیلی خوشحالم که در این اجرا حضور داشتم و به تماشای نمایش «آخه اینجا نزدیک تره به خدا» نشسته‌ام، این گروه توانسته است نمایشی با کیفیت و اجرای ماندگار را روی صحنه بیاورد که جا دارد از تمامی گروه اجرایی آن تقدیر و تشکر کنم.

در ادامه حامد هوشیاری کارگردان نمایش «آخه اینجا نزدیک تره به خدا» اولین اجرای این نمایش را به روح سعید کشن فلاح تقدیم کرد و گفت: دکتر کشن فلاح که اکنون از صحنه خاک به صحنه افلاک پر کشیده، نام و نشانی بزرگ در کارنامه تئاتر انقلاب دارد که بی‌بدیل و یگانه است. فقدان این هنرمند متعهد، ضایعه‌ای ناگوار در عرصه علم و عمل تئاتر است که بنده به سهم خودم فقدان غم انگیز او را به خانواده داغدار و اهالی ارجمند تئاتر تسلیت عرض می‌کنم.

هوشیاری در پایان گفت: ما با توجه به شرایط سالن خانه نمایش و اداره تئاتر، مجبور به حذف برخی صحنه‌ها و نورپردازی ها شدیم که بابت این مساله از تماشاگران عذرخواهی می‌کنم.

نمایش «آخه اینجا نزدیک‌تره به خدا» بر اساس طرحی از محمود فرهنگ به نویسندگی و کارگردانی حامد هوشیاری و با بازی مجید علم بیگی و با صداپیشگی رضا بنفشه خواه و جلیل فرجاد تا هفتم آبان ماه در خانه نمایش اداره تئاتر اجرا خواهد شد.

این نمایش روایتگر زندگی رزمنده‌ای است که در دل خاک، گلوله و آتش دشمن، سعی بر آن دارد تا با خلوص نیتش رزمنده دیگری را به سمت معنا و مفهوم جدیدی از زندگی هدایت کند؛ اما در این میان خود نیز معنا و مفهوم دیگری از زندگی را پیش روی خود می‌بیند...

کد خبر 3797833

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha