اردبیل – فرمانده پلیس راهور استان اردبیل گفت: به دلیل بارش سنگین برف تردد خودرو در معابر درون‌شهری این استان نیازمند تجهیزات ایمنی و زمستانی است.

به گزارش خبرنگار مهر، رحیم آقامحمدی بعد از ظهر جمعه در بازدید از میادین و معابر اصلی شهر اردبیل به خبرنگار مهر گفت: بارش سنگین برف موجب پوشیده شدن تمامی معابر از برف شده است.

وی افزود: با وجود نمک‌پاشی و برف‌روبی معابر به دلیل تداوم بارش برف، تردد خودروها نیازمند تجهیزات ایمنی است و لازم است رانندگان از لاستیک‌های یخ‌شکن و دارای عاج مناسب و زنجیر چرخ استفاده کنند.

فرمانده پلیس راهور استان متذکر شد: با تدابیر پلیس راهور و به همت نیروهای شهرداری تردد در محورهای درون‌شهری جریان دارد و با این وجود لازم است شهروندان از تردد غیرضروری پرهیز کنند.

آقامحمدی در خصوص ضرورت‌های رانندگی در شرایط فعلی جوی افزود: رعایت سرعت مطمئنه، رعایت فاصله طولی  و پرهیز از شتاب‌زدگی در رانندگی به جد مورد تأکید است.

وی با اشاره به حضور شبانه‌روزی نیروهای پلیس راهنمایی و رانندگی در معابر تأکید کرد: انتظار می‌رود شهروندان و رانندگان نهایت همکاری را با پلیس راهور داشته باشند تا اختلالی در ترددهای درون‌شهری به وجود نیاید.