۲۹ بهمن ۱۳۹۵، ۱۵:۰۴

فرمانده پلیس راهور اردبیل با مهر مطرح کرد؛

تردد خودرو در معابر درون‌شهری اردبیل نیازمند تجهیزات زمستانی است

تردد خودرو در معابر درون‌شهری اردبیل نیازمند تجهیزات زمستانی است

اردبیل – فرمانده پلیس راهور استان اردبیل گفت: به دلیل بارش سنگین برف تردد خودرو در معابر درون‌شهری این استان نیازمند تجهیزات ایمنی و زمستانی است.

به گزارش خبرنگار مهر، رحیم آقامحمدی بعد از ظهر جمعه در بازدید از میادین و معابر اصلی شهر اردبیل به خبرنگار مهر گفت: بارش سنگین برف موجب پوشیده شدن تمامی معابر از برف شده است.

وی افزود: با وجود نمک‌پاشی و برف‌روبی معابر به دلیل تداوم بارش برف، تردد خودروها نیازمند تجهیزات ایمنی است و لازم است رانندگان از لاستیک‌های یخ‌شکن و دارای عاج مناسب و زنجیر چرخ استفاده کنند.

فرمانده پلیس راهور استان متذکر شد: با تدابیر پلیس راهور و به همت نیروهای شهرداری تردد در محورهای درون‌شهری جریان دارد و با این وجود لازم است شهروندان از تردد غیرضروری پرهیز کنند.

آقامحمدی در خصوص ضرورت‌های رانندگی در شرایط فعلی جوی افزود: رعایت سرعت مطمئنه، رعایت فاصله طولی  و پرهیز از شتاب‌زدگی در رانندگی به جد مورد تأکید است.

وی با اشاره به حضور شبانه‌روزی نیروهای پلیس راهنمایی و رانندگی در معابر تأکید کرد: انتظار می‌رود شهروندان و رانندگان نهایت همکاری را با پلیس راهور داشته باشند تا اختلالی در ترددهای درون‌شهری به وجود نیاید.

کد خبر 3909572

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha