۳۱ شهریور ۱۴۰۳، ۱۳:۰۷

استاندار گلستان در مراسم رژه نیروهای مسلح:

گفتمان جبهه مقاومت برگرفته از دفاع مقدس است

گفتمان جبهه مقاومت برگرفته از دفاع مقدس است

گرگان- استاندار گلستان در مراسم رژه نیروهای مسلح استان به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس گفت: گفتمان و دستاوردهای جبهه مقاومت برگرفته از آموزه‌های دفاع مقدس ایران اسلامی است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد زنگانه صبح امروز در آغاز مراسم رژه نیروهای مسلح گلستان گفت: هشت سال دفاع مقدس در ابتدایی‌ترین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی فرصتی مهم برای نمایش خودباوری و ایستادگی ملت ایران در برابر ظلم و تجاوز به جهانیان بود.

وی افزود: ملت ایران وحدت و یکپارچگی دینی، قومیتی و ملی خود را در جنگ نابرابر هشت ساله به رخ جهانیان کشیدند که نشان از داشتن وجه اشتراکات فراوانی با یکدیگر است.

استاندار گلستان ادامه داد: روحیه ایثار و از خودگذشتگی های جوانان نسل دوم و سوم انقلاب نشان از پرورش تفکر توکل به نصرت الهی و ایستادگی در برابر ظلم است که بخشی از آن در مدافعین حرم و بخش دیگر در نخبگان علمی ما ظهور پیدا کرد.

زنگانه با محکومیت دوباره جنایات رژیم سفاک صهیونیستی در لبنان و فلسطین اشغالی اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران و دفاع مقدس ما در برابر متجاوزان جهانی، زمینه ایجاد گفتمان جبهه مقاومت برای آزادسازی کشور اسلامی فلسطین و بازگشت اقتدار مسلمانان به دنیا شد.

وی ادامه داد: سردار عزیزما شهید سلیمانی نیز بر همین تفکر رمزهای مقاومت را به کشورهای مسلمان آموخت و به درستی مقام معظم رهبری در فرمایشاتی این راه را مکتب سلیمانی برشمردند، چرا که منجر به بیداری اسلامی در منطقه و جهان خواهد شد.

استاندار گلستان در پایان توصیه‌ای هم برای هم‌پیمانان رژیم غاصب اسرائیل داشت و گفت: به تمامی دولت‌هایی که آشکار و پنهان از جنایت‌های جنگی و نسل کشی‌های صهیونیست‌ها حمایت‌های گوناگون دارند هشدار می‌دهیم که همانگونه که عاقبت شما نیز قطعاً همانند این رژیم خواهد بود.

کد خبر 6231654

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha