رئیس شورای اسلامی شهر تهران، گفت: مهمترین پیام  ۲۲ بهمن، همان استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است و بزرگترین وظیفه ما نیز حفظ این پیام و شناساندن انقلاب است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره کل ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران، محسن هاشمی با شرکت در  راهپیمایی ۲۲ بهمن، افزود: ۲۲ بهمن روز پر افتخار ملت ایران است که همواره باید این روز را جشن گرفت.

وی افزود: 22بهمن همواره یک پیام مهم دارد که همانا  استقلال،آزادی و جمهوری اسلامی است و مردم همواره با حضور پر شور و حماسی خود این پیام را به جهانیان مخابره می کنند. خوشبختانه جمهوری اسلامی ایران توانسته در زمینه های مختلف در تحقق این پیام موفق عمل کند و امیدواریم با کارآمدی نظام جمهوری اسلامی که مشروعیت خود را از طریق انقلاب اسلامی به دست آورده این پیام همیشه پایدار بماند.

هاشمی با بیان اینکه یکی از مهمترین و شاید مهمترین وظیفه مسئولان جمهوری اسلامی شناساندن ابعاد و زوایای انقلاب اسلامی برای نسل جوان است ،گفت: بهترین راه برای این مهم زنده نگاه داشتن و شناخت شخصیت هایی است که برای تحقق انقلاب اسلامی مشقت ها، مرارت ها و زحمت ها کشیده اند.

وی افزود: یکی از این اشخاص آیت الله هاشمی رفسنجانی است ، شخصی که جایش در این جشن ملی همیشه خالی است. آیت الله هاشمی فردی بود که برای انقلاب بیش از ۶۰ سال زحمت کشید ، شکنجه شد و مبارزه کرد اما همواره در اندیشه تحقق پیام انقلاب یعنی همان استقلال ، آزادی و جمهوری اسلامی بود و به همین سبب باید یاد و نام آیت الله هاشمی و همه مجاهدین انقلاب اسلامی جاودانه بماند.

رئیس شورای شهر تهران تصریح کرد: امروز نیز پرورش شخصیت هایی نظیر آیت الله هاشمی است که می تواند کارآمدی نظام جمهوری اسلامی را افزایش دهد و باید در این زمینه تلاش فراوان شود.