بوشهر - مدیرکل استاندارد استان بوشهر گفت: آزمایشگاه‌های همکار استاندارد در بوشهر گسترش توسعه می‌یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رحیم بهره‌مند عصر پنجشنبه در آئین افتتاح اولین آزمایشگاه پمپ روغن خودروی کشور در بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر هم اکنون به عنوان قطب آزمایشگاهی جنوب کشور مطرح است.

وی با اشاره به فعالیت آزمایشگاه‌های متعدد استاندارد در استان بوشهر خاطرنشان کرد: آزمایشگاه‌های همکار استاندارد در استان خدمات بسیار خوبی را ارائه می‌دهند و در بیش از ۱۲۰ زمینه آزمایشگاهی فعالیت دارند.

مدیرکل استاندارد استان بوشهر تصریح کرد: وجود این تعداد آزمایشگاه در استان به عنوان یکی از نقاط قوت استان بوشهر در زمینه توسعه صنعت، تجارت و بازرگانی محسوب می‌شود.

وی با اشاره به فعالیت شرکت های همکار استاندارد در این استان، گفت: ورود بخش خصوصی به استاندارد و تأسیس آزمایشگاه های همکا، از جمله موفقیت هایی بود که طی سال های اخیر، حصول شده است.

بهره‌مند افزود: آزمایشگاه پمپ روغن خودرو برای اولین بار در کشور، توسط شرکت همکار استاندارد با توان آزمون انواع پمپ‌های خودروی سواری سبک و سنگین افتتاح شد.

وی بیان کرد: افتتاح این آزمایشگاه می تواند تأثیر زیادی در تسریع در پاسخگویی به آزمون های انواع پمپ روغن خودرو داشته باشد.