۲۳ فروردین ۱۳۹۷، ۲۰:۲۴

مدیرکل استاندارد بوشهر:

آزمایشگاه‌های همکار استاندارد در بوشهر گسترش توسعه می‌یابد

آزمایشگاه‌های همکار استاندارد در بوشهر گسترش توسعه می‌یابد

بوشهر - مدیرکل استاندارد استان بوشهر گفت: آزمایشگاه‌های همکار استاندارد در بوشهر گسترش توسعه می‌یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رحیم بهره‌مند عصر پنجشنبه در آئین افتتاح اولین آزمایشگاه پمپ روغن خودروی کشور در بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر هم اکنون به عنوان قطب آزمایشگاهی جنوب کشور مطرح است.

وی با اشاره به فعالیت آزمایشگاه‌های متعدد استاندارد در استان بوشهر خاطرنشان کرد: آزمایشگاه‌های همکار استاندارد در استان خدمات بسیار خوبی را ارائه می‌دهند و در بیش از ۱۲۰ زمینه آزمایشگاهی فعالیت دارند.

مدیرکل استاندارد استان بوشهر تصریح کرد: وجود این تعداد آزمایشگاه در استان به عنوان یکی از نقاط قوت استان بوشهر در زمینه توسعه صنعت، تجارت و بازرگانی محسوب می‌شود.

وی با اشاره به فعالیت شرکت های همکار استاندارد در این استان، گفت: ورود بخش خصوصی به استاندارد و تأسیس آزمایشگاه های همکا، از جمله موفقیت هایی بود که طی سال های اخیر، حصول شده است.

بهره‌مند افزود: آزمایشگاه پمپ روغن خودرو برای اولین بار در کشور، توسط شرکت همکار استاندارد با توان آزمون انواع پمپ‌های خودروی سواری سبک و سنگین افتتاح شد.

وی بیان کرد: افتتاح این آزمایشگاه می تواند تأثیر زیادی در تسریع در پاسخگویی به آزمون های انواع پمپ روغن خودرو داشته باشد.

کد خبر 4269905

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha