بیست و نهمین شماره ماهنامه فرهنگی- تحلیلی سوره ویژه آبان و آذر ماه با مطالبی از یوسف علی میر شکاک، حسام الدین سراج، ناصر هاشم زاده، عماد افروغ و ... پرونده ویژه تلویزیون و دینداری منتشر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، شماره آبان و آذر "سوره" در صفحات پژواک نامه های خوانندگان خود را منعکس کرده و در بخش دو خط می پردازد به مطلبی از حضرت امام خمینی (ره). اخبار کوتاه در صفحات اخبار و گفتگو با محمدرضا سرشار (رضا رهگذر) هم در ادامه آمده است.

گفتگوئی با حسام الدین سراج، خواننده و یکی از آهنگسازان مجموعه "نینوا" در بخش دیگری از این ماهنامه منعکس شده که نگاهی به مجموعه آلبومهای "نینوا" هم مکمل آن شده است. فراز و فرود فعالیت های خودجوش فرهنگی در گفتگو با علی نیک عهد، مطبوعات دینی کودک و نوجوان در گفتگو با حجت الاسلام عبدالله حسن زاده آملی و چند قطعه شعر هم در ادامه این صفحات آمده است.

گفتگو با معاونت پژوهشی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و مسئول پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و بخش پنجم مقالات ایمان و تکنولوژی، فسمت دیگری از مطالب ماهنامه را به خود اختصاص داده اند. اخبار کوتاه خارجی، گفتگوئی با یک عنصر نامطلوب: ظفر بنگاش، چالش رسانه ای مسلمانان و غرب در گفتگو با استادیار دانشگاه ایلینویز امریکا و مروری بر کتاب "قلمرو دیدار" که به زندگی و آثار مجید مجیدی می پردازد، در ادامه مورد توجه قرار گرفته اند.

بخش چهارم خاطرات محمود حکیمی، نگاهی به جشنواره فیلم رویش و حواشی و جزئیات آن نیز در بخش دیگری از این ماهنامه منعکس شده است. پرونده ویژه "تلویزیون و دینداری" با مطالبی چون نگاهی به حضور دین در مجموعه های صدا و سیما، نگاهی به مجموعه های سه گانه صدا و سیما، هفتمین گناه، نقد و بررسی مجموعه های ماه مبارک رمضان به تحلیل این مبحث پرداخته است.

روایت دکتر ابراهیم فیاض از دین در صدا و سیما که چند مقاله از کارشناسان و صاحبنظران مکمل آن شده، در ادامه این پرونده آمده است. سرنوشت سوره در فرودگاه کابل، پاسخ نامه مدیر شبکه قرآن، طنز، من و رئیس جمهور (3) و بعدالتحریر هم به کار این ماهنامه پایان می دهد. 

بیست و نهمین شماره ماهنامه فرهنگی-تحلیلی "سوره" به مدیر مسئولی حسن بنیانیان در 120 صفحه با قیمت 400 تومان در دسترس علاقمندان است.