مشهد- فرمانده سپاه امام رضا(ع) از برگزاری رزمایش بزرگ محمدرسول الله(ص) در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار یعقوبعلی نظری بعدازظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: رزمایش بزرگ محمدرسول الله(ص) از ۹ شهریور در خراسان رضوی آغاز و در مرحله نخست ۳۵۰ گروه جهادی بسیجی با هدف خدمت رسانی به نقاط مختلف استان اعزام شده اند.

وی افزود: مرحله دوم این رزمایش از  ۱۹ شهریور با حضور ۷۴ گردان بیت المقدس  در اردوگاه‌های مشخص اجرا می شود و گردان های حاضر به انجام تمرینات تاکتیکی خواهند گرداخت. 

فرمانده سپاه امام رضا(ع) گفت:در مرحله سوم این رزمایش که همزمان با هفته دفاع مقدس برگزار می شود ۱۷۰ گردان تجمع بزرگی را در مشهد برگزار خواهند کرد.

نظری اظهارکرد:هدف برگزاری این رزمایش افزایش آمادگی‌های رزمی گردان‌های بسیجی با تمرینات تاکتیکی و رزمی در آستانه هفته دفاع مقدس است.

وی خاطرنشان کرد:در ادامه به شرایط اقتصادی کشور اشاره و تصریح کرد: در شرایط فعلی که دشمن جنگ اقتصادی را علیه ملت ایران به اجرا گذاشته گران‌فروشی و احتکار قابل قبول نبوده و باید با این اقدام برخورد شود. ما برای توزیع کالا نیز با استفاده از ظرفیت گسترده مردمی اعلام آمادگی کرده‌ایم.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) اظهارکرد: تاکنون حداقل ۲۷ مورد احتکار کالاهایی همچون برنج، لوازم خانگی و دیگر اقلام ضروری مردم با استفاده از اطلاعات مردمی در سراسر استان گزارش شده که ما به‌مراجع قضایی اعلام شده است.