۱۸ شهریور ۱۳۹۷، ۲۰:۳۲

فرمانده سپاه امام رضا(ع)؛

رزمایش بزرگ محمدرسول الله(ص) در خراسان رضوی برگزار می شود

رزمایش بزرگ محمدرسول الله(ص) در خراسان رضوی برگزار می شود

مشهد- فرمانده سپاه امام رضا(ع) از برگزاری رزمایش بزرگ محمدرسول الله(ص) در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار یعقوبعلی نظری بعدازظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: رزمایش بزرگ محمدرسول الله(ص) از ۹ شهریور در خراسان رضوی آغاز و در مرحله نخست ۳۵۰ گروه جهادی بسیجی با هدف خدمت رسانی به نقاط مختلف استان اعزام شده اند.

وی افزود: مرحله دوم این رزمایش از  ۱۹ شهریور با حضور ۷۴ گردان بیت المقدس  در اردوگاه‌های مشخص اجرا می شود و گردان های حاضر به انجام تمرینات تاکتیکی خواهند گرداخت. 

فرمانده سپاه امام رضا(ع) گفت:در مرحله سوم این رزمایش که همزمان با هفته دفاع مقدس برگزار می شود ۱۷۰ گردان تجمع بزرگی را در مشهد برگزار خواهند کرد.

نظری اظهارکرد:هدف برگزاری این رزمایش افزایش آمادگی‌های رزمی گردان‌های بسیجی با تمرینات تاکتیکی و رزمی در آستانه هفته دفاع مقدس است.

وی خاطرنشان کرد:در ادامه به شرایط اقتصادی کشور اشاره و تصریح کرد: در شرایط فعلی که دشمن جنگ اقتصادی را علیه ملت ایران به اجرا گذاشته گران‌فروشی و احتکار قابل قبول نبوده و باید با این اقدام برخورد شود. ما برای توزیع کالا نیز با استفاده از ظرفیت گسترده مردمی اعلام آمادگی کرده‌ایم.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) اظهارکرد: تاکنون حداقل ۲۷ مورد احتکار کالاهایی همچون برنج، لوازم خانگی و دیگر اقلام ضروری مردم با استفاده از اطلاعات مردمی در سراسر استان گزارش شده که ما به‌مراجع قضایی اعلام شده است.

کد خبر 4398697

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha