موسسه لغت نامه دهخدا دو دوره «با مولانا و فیه ما فیه» و کارگاه تخصصی ترجمه فیلم و سریال (فارسی – عربی) را با تدریس صالح زمانی جعفری برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، مؤسسه لغت نامه دهخدا و مرکز بین المللی آموزش زبان فارسی دو دوره تخصصی را با تدریس صالح زمانی جعفری برگزار می‌کند. نخستین دوره که از ۳۰ تیر آغاز می‌شود، کارگاه تخصصی ترجمه فیلم و سریال (فارسی – عربی) است. این دوره پنج جلسه دو ساعته است و یکشنبه‌ها از ساعت ۱۶ تا ۱۸ برگزار می‌شود. شرکت کنندگان در این دوره گواهینامه پایان دوره آموزش‌های آزاد از دانشگاه تهران را دریافت خواهند کرد.

دومین دوره که از چهارشنبه دوم مرداد آغاز می‌شود «با مولانا و فیه ما فیه» نام دارد. سرفصل‌های دوره به این شرح است: «خواندن، شرح و تفسیر فیه مافیه مولانا با استناد به شرح کامل فیه مافیهاثر استاد کریم زمانی»، «بیان نکات ادبی، بلاغی، نمادها، واژگان و اصطلاحات» و «شرح و بررسی مفهومی اثر در پرتو دیگر آثار مولانا از جمله مثنوی معنوی». مدت این دوره نیز چهار جلسه دو ساعته است و روزهای چهارشنبه از ساعت ۱۷ تا ۱۹ برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان به ثبت نام می‌توانند با تلفن‌های ۲۲۷۱۸۹۷۳ و ۲۶۸۵۲۰۶۹ تماس گرفته و یا در ساعات اداری به آدرس خیابان ولی عصر (ع)، بالاتر از پارک وی، قبل از تقاطع زعفرانیه، مؤسسه لغت نامهء دهخدا و مرکز بین المللی آموزش زبان فارسی دانشگاه تهران مراجعه کنند.