بوشهر - استاندار بوشهر با اشاره به توسعه زیرساخت‌های حوزه علمیه استان، گفت: تکمیل طرح‌های عمرانی استان بوشهر از اولویت‌ها است.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم گراوند عصر سه‌شنبه در نشست بررسی روند اجرای طرح‌های عمرانی حوزه‌های علمیه استان بوشهر اظهار داشت: تقویت زیرساخت‌های علمی و دینی در استان بوشهر در دست اجرا است.

وی ادامه داد: تلاش‌های گسترده‌ای برای راه‌اندازی دانشگاه مذاهب اسلامی بوشهر صورت گرفته است و ساختمان مورد نظر فراهم شده است و در این راستا اقدامات خوبی انجام شده است.

استاندار بوشهر با اشاره به اهمیت حوزه‌های علمیه و ماموریت طلاب در جامعه بیان کرد: نگاه ویژه‌ای به گسترش و تقویت زیرساخت‌های حوزه‌های علمیه استان بوشهر داریم.

وی خاطرنشان کرد: توسعه زیرساخت‌های و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام حوزه‌های علمیه استان بوشهر بر اساس تاکید امام جمعه بوشهر مورد توجه قرار دارد که تسریع این پروژه‌ها باید در اولویت قرار بگیرد.

گراوند از حفظ و تقویت فرهنگ اسلامی به عنوان یک برنامه مهم یاد کرد و افزود: حل مشکلات در تسریع تکمیل طرح‌های عمرانی حوزه‌های علمیه استان بوشهر با جدیت دنبال می‌شود.

وی ادامه داد: حوزه‌های علمیه نقش مهمی در عرصه‌های انقلاب اسلامی و مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن دارند که تقویت زیرساخت‌های آنها به عنوان پایگاه‌های مردمی در اولویت برنامه‌ها قرار دارد.