۲۲ مرداد ۱۳۹۸، ۲۲:۴۲

استاندار بوشهر:

تکمیل طرح‌های عمرانی استان بوشهر از اولویت‌ها است

تکمیل طرح‌های عمرانی استان بوشهر از اولویت‌ها است

بوشهر - استاندار بوشهر با اشاره به توسعه زیرساخت‌های حوزه علمیه استان، گفت: تکمیل طرح‌های عمرانی استان بوشهر از اولویت‌ها است.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم گراوند عصر سه‌شنبه در نشست بررسی روند اجرای طرح‌های عمرانی حوزه‌های علمیه استان بوشهر اظهار داشت: تقویت زیرساخت‌های علمی و دینی در استان بوشهر در دست اجرا است.

وی ادامه داد: تلاش‌های گسترده‌ای برای راه‌اندازی دانشگاه مذاهب اسلامی بوشهر صورت گرفته است و ساختمان مورد نظر فراهم شده است و در این راستا اقدامات خوبی انجام شده است.

استاندار بوشهر با اشاره به اهمیت حوزه‌های علمیه و ماموریت طلاب در جامعه بیان کرد: نگاه ویژه‌ای به گسترش و تقویت زیرساخت‌های حوزه‌های علمیه استان بوشهر داریم.

وی خاطرنشان کرد: توسعه زیرساخت‌های و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام حوزه‌های علمیه استان بوشهر بر اساس تاکید امام جمعه بوشهر مورد توجه قرار دارد که تسریع این پروژه‌ها باید در اولویت قرار بگیرد.

گراوند از حفظ و تقویت فرهنگ اسلامی به عنوان یک برنامه مهم یاد کرد و افزود: حل مشکلات در تسریع تکمیل طرح‌های عمرانی حوزه‌های علمیه استان بوشهر با جدیت دنبال می‌شود.

وی ادامه داد: حوزه‌های علمیه نقش مهمی در عرصه‌های انقلاب اسلامی و مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن دارند که تقویت زیرساخت‌های آنها به عنوان پایگاه‌های مردمی در اولویت برنامه‌ها قرار دارد.

کد خبر 4691942

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha