آیت الله العظمی ناصر مکارم شیرازی درپیامی رحلت عالم ربانی آیت الله العظمی محمد فاضل لنکرانی را تسلیت گفتو تصریح کرد :خدمات برجسته آیت الله العظمی فاضل لنکرانی هرگز فراموش نخواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر در قم در پیام آیت الله العظمی ناصر مکارم شیرازی آمده است: ضایعه دردناک و فقدان بسیار اسفناک فقیه اهل البیت مرجع عالیقدر جهان تشیع ، حضرت آیت الله العظمی فاضل لنکرانی (رضوان الله تعالی علیه) را به ساحت مقدس امام زمان ارواحنا فداه و علمای اسلام و عموم حوزه های علمیه در داخل و خارج کشور و همه مسلمین جهان به بیت رفیع آن بزرگوار مخصوصا فرزند فاضل و فرهیخته ایشان حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ جواد فاضل تسلیت عرض می کنم.

در ادامه این پیام تاکید شده است: به تعیین خدمات برجسته آن فقیه بزرگ به جهان تشیع و آثار گرانبها و ذی قیمت ایشان که بیانگر حیات جاویدان معنوی معظم له است هرگز فراموش نخواهد شد.

در بخش پایانی این پیام آمده است: مصادف شدن رحلت آن بزرگوار با ایام شهادت سیده النساء العالمین فاطمه الزهرا(س) نشانه ای از معنویت و قداست روح ایشان و پذیرش خدماتشان در پیشگاه اهل بیت عصمت است. از خداوند متعادل علو درجات آن فید سعید و صبر و اجرا جزیل برای همه بازماندگان مسئلت دارم.