۲۶ خرداد ۱۳۸۶، ۲۰:۱۵

آیت الله العظمی مکارم شیرازی رحلت آیت الله العظمی لنکرانی را تسلیت گفت

آیت الله العظمی مکارم شیرازی رحلت آیت الله العظمی لنکرانی را تسلیت گفت

آیت الله العظمی ناصر مکارم شیرازی درپیامی رحلت عالم ربانی آیت الله العظمی محمد فاضل لنکرانی را تسلیت گفتو تصریح کرد :خدمات برجسته آیت الله العظمی فاضل لنکرانی هرگز فراموش نخواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر در قم در پیام آیت الله العظمی ناصر مکارم شیرازی آمده است: ضایعه دردناک و فقدان بسیار اسفناک فقیه اهل البیت مرجع عالیقدر جهان تشیع ، حضرت آیت الله العظمی فاضل لنکرانی (رضوان الله تعالی علیه) را به ساحت مقدس امام زمان ارواحنا فداه و علمای اسلام و عموم حوزه های علمیه در داخل و خارج کشور و همه مسلمین جهان به بیت رفیع آن بزرگوار مخصوصا فرزند فاضل و فرهیخته ایشان حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ جواد فاضل تسلیت عرض می کنم.

در ادامه این پیام تاکید شده است: به تعیین خدمات برجسته آن فقیه بزرگ به جهان تشیع و آثار گرانبها و ذی قیمت ایشان که بیانگر حیات جاویدان معنوی معظم له است هرگز فراموش نخواهد شد.

در بخش پایانی این پیام آمده است: مصادف شدن رحلت آن بزرگوار با ایام شهادت سیده النساء العالمین فاطمه الزهرا(س) نشانه ای از معنویت و قداست روح ایشان و پذیرش خدماتشان در پیشگاه اهل بیت عصمت است. از خداوند متعادل علو درجات آن فید سعید و صبر و اجرا جزیل برای همه بازماندگان مسئلت دارم.

 

کد خبر 503262

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha