ترجمه رمان «محفل مخفی جادوگران» نوشته بلا فارست به‌عنوان اولین جلد مجموعه «هارلی مارلین»، توسط انتشارات کتابسرای تندیس منتشر و راهی بازار نشر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، رمان «محفل مخفی جادوگران» نوشته بلا فارست به‌تازگی با ترجمه زهرا چفلکی توسط انتشارات کتابسرای تندیس منتشر و راهی بازار نشر شده است. این‌کتاب اولین‌جلد از مجموعه «هارلی مارلین» است که فارست نوشته است.

در ابتدای ماجراهای این‌مجموعه و جلد اول، هارلی اسمیت ۱۹ ساله معرفی می‌شود که به کار و زندگی‌اش مشغول است؛ پیتزا می‌خورد، فیلم‌های تینیجری می‌بیند، سر کار می‌رود و این‌میان از قدرت‌های مخصوصش هم به‌طور پنهانی استفاده می‌کند. اما با ورود وید و هیولایی که نزدیک است او را بخورد، اوضاع و احوالش تغییر می‌کند. حالا هارلی اسمیت باید خودش را به محفل جادوگران معرفی کند. او نمی‌داند واقعا جادوگر است یا نه؟

محفل جادوگران رمز و رازهای تاریکی بسیاری دارد و تا جایی که هارلی می‌فهمد، یکی از اعضای این‌محفل به دنبال خون اوست. شرایط به‌وجود آمده باعث می‌شود هارلی به دنبال پاسخ این‌سوال باشد که کنترل عناصر چهارگانه و باقی قدرت‌هایی که دارد، از کجا آمده‌اند؟

هارلی در جلد اول مجموعه «هارلی مارلین»، باید پیش از آن‌که دنیای جادوگرها و آدم‌ها برای همیشه نابود شود، به کمک دوستان جدیدش، فرد خائن را در محفل جادوگران پیدا کند و ...

این‌کتاب با ۴۴۸ صفحه و قیمت ۷۶ هزار تومان منتشر شده است.