قزوین- مسئول برگزاری دوره‌های طرح ولایت در استان قزوین گفت: بار دیگر دانش آموختگان دوره طرح ولایت را دور هم جمع می‌کنیم و پس از یک دوره بازآموزی یک فرد دغدغه مند در اجتماع بسازیم.

حجت الاسلام مصطفی صالحی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: یکی از دوره‌های آموزشی سازنده و مهمی که توسط مرحوم آیت الله مصباح یزدی کلید خورد برگزاری دوره‌های طرح ولایت بود و ما امروز این طرح را ویژه دانشجویان و سایر اقشار برگزار می‌کنیم.

مسئول گروه جهادی صراط ادامه داد: در این دوره که پیش از این در یک بازه ۴۵ روزه در مشهد مقدس برگزار می‌شد شش موضوع مبنایی خداشناسی، اسلام شناسی، فلسفه سیاست، معرفت شناسی، فلسفه حقوق و فلسفه اخلاق مورد بررسی قرار می‌گرفت.

وی گفت: دوره به این صورت بود که در هر استان تعداد انگشت شماری از دانشجویان به این دوره اعزام می‌شدند، با توجه به کرونا و برخی مشکلات دیگر در یک دوره‌ای این دانش آموختگان رها شده بودند تا اینکه بنیاد آموزش‌های انقلاب اسلامی زیر نظر مؤسسه امام خمینی (ره) و سازمان تبلیغات اسلامی تشکیل شد، این بنیاد دو وظیفه اساسی اجتماع این دانش آموختگان از گذشته تا کنون و یک کانون آموزشی دیگر که این آموزش‌ها را به صورت مجازی و حضوری اشاعه می‌دهد را بر عهده دارد.

مسئول برگزاری دوره‌های طرح ولایت در استان قزوین ابراز کرد: امروز مهمترین هدف ما این است که بار دیگر دانش آموختگان را دور هم جمع کنیم و پس از یک دوره بازآموزی با آموزش‌های مداوم علاوه بر افزایش دانش افراد در موضوع‌های قید شده از آنان یک فرد دغدغه مند در اجتماع بسازیم.