علی آبادکتول- فرمانده انتظامی علی آبادکتول از تلاش پلیس و تیم های امدادی برای یافتن پیرمرد ۷۵ ساله در جنگل کبودوال خبر داد. 

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ الیاس تازیکه بعدازظهر دوشنبه در گفتگوی خبری اظهارکرد: به دنبال اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر مفقودی پیرمرد خوزستانی در جنگل کبودوال موضوع در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی علی آبادکتول ادامه داد: این پیرمرد ۷۵ ساله به همراه خانواده در حال عزیمت به مشهد بود که برای استراحت به جنگل کبودوال اتراق کردند.

تازیکه با اشاره به اعزام تیم هایی مجرب و ویژه به منطقه مورد نظر، افزود: با حضور ماموران در محل مشخص شد پیرمردی ۷۵ ساله عصر روز شنبه از محل اسکان خارج شده و پس از گذشت مدتی سایر اعضا متوجه عدم بازگشت وی شدند.

وی گفت: بررسی های تخصصی و میدانی پلیس در این راستا آغاز شد و تا این لحظه ماموران به صورت شبانه روز با کمک معتمدان محل و تیم های امدادی، مشغول گشت زنی هدفمند برای یافتن این مسافر هستند.

فرمانده انتظامی علی آبادکتول با بیان اینکه فرضیه های مختلف در دست بررسی است، گفت: اعضای خانواده مفقودی برای انجام تحقیقات بیشتر به مقر پلیس آگاهی منتقل شدند.

وی در پایان با تاکید بر تداوم تلاش ها برای یافتن این مسافر مفقودی ادامه دارد: از شهروندان و اهالی آن محل تقاضا داریم در صورت یافتن این پیرمرد ۷۵ ساله سریعاً مراتب را به پلیس اطلاع دهند.