۷ تیر ۱۴۰۰، ۱۹:۰۷

فرمانده انتظامی علی آبادکتول:

تلاش برای یافتن پیرمرد مفقود در جنگل کبودوال ادامه دارد

تلاش برای یافتن پیرمرد مفقود در جنگل کبودوال ادامه دارد

علی آبادکتول- فرمانده انتظامی علی آبادکتول از تلاش پلیس و تیم های امدادی برای یافتن پیرمرد ۷۵ ساله در جنگل کبودوال خبر داد. 

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ الیاس تازیکه بعدازظهر دوشنبه در گفتگوی خبری اظهارکرد: به دنبال اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر مفقودی پیرمرد خوزستانی در جنگل کبودوال موضوع در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی علی آبادکتول ادامه داد: این پیرمرد ۷۵ ساله به همراه خانواده در حال عزیمت به مشهد بود که برای استراحت به جنگل کبودوال اتراق کردند.

تازیکه با اشاره به اعزام تیم هایی مجرب و ویژه به منطقه مورد نظر، افزود: با حضور ماموران در محل مشخص شد پیرمردی ۷۵ ساله عصر روز شنبه از محل اسکان خارج شده و پس از گذشت مدتی سایر اعضا متوجه عدم بازگشت وی شدند.

وی گفت: بررسی های تخصصی و میدانی پلیس در این راستا آغاز شد و تا این لحظه ماموران به صورت شبانه روز با کمک معتمدان محل و تیم های امدادی، مشغول گشت زنی هدفمند برای یافتن این مسافر هستند.

فرمانده انتظامی علی آبادکتول با بیان اینکه فرضیه های مختلف در دست بررسی است، گفت: اعضای خانواده مفقودی برای انجام تحقیقات بیشتر به مقر پلیس آگاهی منتقل شدند.

وی در پایان با تاکید بر تداوم تلاش ها برای یافتن این مسافر مفقودی ادامه دارد: از شهروندان و اهالی آن محل تقاضا داریم در صورت یافتن این پیرمرد ۷۵ ساله سریعاً مراتب را به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 5246364

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha