کرمانشاه- فرماندار شهرستان سنقر و کلیایی با اشاره به افزایش تعداد مبتلایان به کرونا در سنقر و کلیایی، گفت: ظرفیت تخت‌های بیمارستانی سنقر و کلیایی در حال تکمیل است.

غلامرضا مرتضوی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: شهرستان سنقر و کلیایی در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد و تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در حال افزایش است.

وی افزود: ظرفیت مراکز درمانی شهرستان سنقر و کلیایی در حال تکمیل شدن است و در صورت افزایش تعداد بستری‌ها باید از سایر ظرفیت‌ها برای بستری بیماران استفاده کنیم.

فرماندار سنقر و کلیایی تصریح کرد: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در شهرستان سنقر و کلیایی کاهش یافته و انتظار می‌رود مردم استفاده از ماسک و پرهیز از حضور در تجمعات را جدی بگیرند.

مرتضوی با اشاره به تزریق ۲۸ هزار دز واکسن کرونا در شهرستان سنقر و کلیایی، بیان کرد: فرایند واکسیناسیون به خوبی در حال انجام است و شهرستان سنقر و کلیایی بعد از کرمانشاه دارای رتبه دوم تزریق واکسن کرونا در استان است.

وی ادامه داد: از مجموع ۲۸ هزار دز واکسن کرونا ۲۲ هزار و ۵۰۰ نفر دز نخست و پنج هزار و ۵۰۰ نفر دز دوم را دریافت کرده‌اند.

فرماندار سنقر و کلیایی خاطر نشان کرد: بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در شهرها افراد دارای ۴۵ سال و روستاها افراد ۳۵ سال می‌توانند برای تزریق واکسن اقدام کنند.

مرتضوی تاکید کرد: مردم شهرستان سنقر و کلیایی برای دریافت دز دوم واکسن کرونا در زمان مشخص شده حتماً به مراکز بهداشتی مراجعه کنند.