بوشهر- مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر گفت: طی هشت سال گذشته بیش از ۱۵ هزار سند مالکیت در شهرها و روستاهای استان بوشهر صادر شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حمید حیدری بریدی ظهر یکشنبه در نشست با مدیرکل ثبت اسناد بوشهر اظهار داشت: تعاملات سازنده و حل مسائل و مشکلات فرارو در صدور اسناد مالکیت شهری و روستایی از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی بیان کرد: با همکاری اداره ثبت اسناد و املاک طی هشت سال اخیر تعداد ۹ هزار و ۴۵۵ جلد سند روستایی و شش هزار و ۱۵ جلد سند شهری در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت در استان صادر شده و در اختیار مردم قرار گرفته است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون تعداد ۲۷۳ جلد سند روستایی و ۱۱۵ جلد سند شهری صادر شده است.

حیدری بریدی افزود: تعداد ۴۴۱ پرونده برای طی مراحل اداری و صدور سند از سوی بنیاد مسکن به اداره ثبت اسناد و املاک ارسال شده است.

تشکیل پرونده در ۴۳۷ شهر و روستا

وی افزود: همچنین در ۴۰۶ روستا و ۳۱ شهر در سطح استان کارشناسان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حال انجام مراحل تشکیل پرونده جهت ارسال به اداره ثبت اسناد و املاک برای صدور سند مالکیت هستند.

حیدری بریدی ضمن ابراز خرسندی و قدردانی از افزایش تعاملات و همکاری‌های مشترک بین این دو نهاد، تصریح کرد: در راستای ایجاد امنیت خاطر مردم و جلوگیری از اختلافات ملکی و ایجاد ارزش افزوده برای ساکنان روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت، صدور سند مالکیت یکی از مؤثرترین راه خدمت‌گزاری است.