۲۸ تیر ۱۳۹۵، ۱۱:۲۴

مدیرکل بنیاد مسکن مازندران:

امسال ۴۶۰۰ سند مسکن روستایی در مازندران صادر شد

امسال ۴۶۰۰ سند مسکن روستایی در مازندران صادر شد

محمودآباد - مدیرکل بنیاد مسکن مازندران گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون چهار هزار و ۶۰۰ فقره سند مالکیت مسکن روستایی در استان صادرشده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید مجید هاشمی پیش از ظهر دوشنبه در نشست هم‌اندیشی بنیاد مسکن و ثبت‌اسناد و املاک مازندران بابیان اینکه این نشست درباره صدور سند روستایی و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر برگزارشده است اظهار داشت: میزان صدور سند مالکیت از برنامه سوم ۱۳۸۰ تا ۹۴ در مازندران ۲۴۳ هزار و ۶۳۹ فقره بوده که هشت درصد میزان سندهای کشور را شامل می‌شود.

وی تصریح کرد: میزان صدور سند مالکیت در برنامه سوم ۹ درصد، برنامه چهارم ششم درصد و برنامه پنجم توسعه ۱۱.۴ درصد محقق شده است.

وی عنوان کرد: در سال ۹۴ حدود هشت هزار و ۳۱۱ جلد معادل پنج درصد سند کشور در مازندران صادرشده که از این نظر رتبه بیستم را کسب کرده‌ایم.

مدیرکل بنیاد مسکن مازندران ادامه داد: در سال‌های گذشته بیشترین صدور سند در حوزه بابل، بندپی، آمل و لاریجان و سایر حوزه بوده است و امسال بیش از چهار هزار و ۶۰۰ جلد سند صادر شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد داشته است.

هاشمی ادامه داد: در سال ۹۵ از ابتدای سال تا تیرماه سه هزار و ۲۰۰ پرونده به ثبت ارسال شد و تعداد پرونده‌های ثبتی مانده سه هزار و ۵۵۲ پرونده بوده در حوزه‌های ثبتی مانده که منجر به صدور رأی نشده است.

مدیرکل بنیاد مسکن مازندران یادآور شد: ۱۶ هزار و ۹۳۱ فقره پرونده منجر به رأی و آگهی شده اما سند صادر نشده است و درمجموع بیش از ۲۰ هزار فقره پرونده در ثبت‌اسناد وجود دارد که منجر به صدور رأی نشده است.

کد خبر 3716722

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha