سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری اعلام کرد: در انتخابات روز گذشته هیات رئیسه این جبهه، حبیب‌الله عسگراولادی به عنوان رئیس، محمدرضا باهنر نایب رئیس اول و کمال سجادی به عنوان سخنگوی جبهه انتخاب شدند.

سید کمال سجادی سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفتگو با خبرنگار مهر با اعلام این خبر، اظهار داشت: معمولا پس از برگزاری مجمع عمومی، شورای مرکزی جبهه اعضای هیات رئیسه را انتخاب می کند و در انتخابات هیات رئیسه که روز گذشته برگزار شد، علاوه بر انتخاب رئیس ، نواب رئیس و سخنگو،  مصطفی بیگلر عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی کارمندان به عنوان منشی اول و فهیمه محمدزاده دبیرکل جمعیت پیروان زینب (س) به عنوان منشی دوم هیئت رئیسه انتخاب شدند.

وی افزود: شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری به صورت مرتب و هفتگی با شرکت دبیران کل احزاب و تشکل های عضو به ریاست عسگراولادی تشکیل جلسه می دهد و چنانچه موضوع خاصی وجود داشته باشد، حتی اقدام به تشکیل جلسات فوق العاده هم می کند.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری از جمله موضوعات مطرح در این جلسات را بحث انتخابات عنوان کرد و با بیان اینکه در خصوص فعالیت های انتخاباتی اصولگرایان تا کنون مشکلات جدی وجود نداشته است، خاطرنشان کرد: گفت: روند ایجاد وحدت در این جبهه بدون وقفه ادامه دارد، دو تن از نمایندگان جبهه متحد اصولگرایان (صدر و بادامچیان) گزارشاتی از اقدامات خود در جبهه متحد را به جبهه پیروان می دهند و این مجموعه سیاسی هم برای انتخابات آتی نقش خود را به خوبی ایفاء می کند.

این فعال سیاسی اصولگرا همچنین اعلام کرد: ساختار تصمیم گیری برای رسیدن به فهرست در استانها مشخص شده و مدل تهران، در استانها هم طراحی شده است.

سجادی نقش و کارکردی که برای جبهه متحد اصولگرایان طراحی شده را مناسب ارزیابی کرد و گفت: این گروه از توانایی های خاصی در انتخابات برخوردار است و با تدابیر این گروه، اختلافات احتمالی که گاهی اوقات روزنامه ها به آن دامن می زنند، نیز به راحتی قابل حل است.