۱۲ مرداد ۱۳۸۶، ۱۰:۲۵

در انتخابات روز گذشته؛

عسگراولادی رئیس و باهنر نایب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری شدند

عسگراولادی رئیس و باهنر نایب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری شدند

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری اعلام کرد: در انتخابات روز گذشته هیات رئیسه این جبهه، حبیب‌الله عسگراولادی به عنوان رئیس، محمدرضا باهنر نایب رئیس اول و کمال سجادی به عنوان سخنگوی جبهه انتخاب شدند.

سید کمال سجادی سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفتگو با خبرنگار مهر با اعلام این خبر، اظهار داشت: معمولا پس از برگزاری مجمع عمومی، شورای مرکزی جبهه اعضای هیات رئیسه را انتخاب می کند و در انتخابات هیات رئیسه که روز گذشته برگزار شد، علاوه بر انتخاب رئیس ، نواب رئیس و سخنگو،  مصطفی بیگلر عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی کارمندان به عنوان منشی اول و فهیمه محمدزاده دبیرکل جمعیت پیروان زینب (س) به عنوان منشی دوم هیئت رئیسه انتخاب شدند.

وی افزود: شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری به صورت مرتب و هفتگی با شرکت دبیران کل احزاب و تشکل های عضو به ریاست عسگراولادی تشکیل جلسه می دهد و چنانچه موضوع خاصی وجود داشته باشد، حتی اقدام به تشکیل جلسات فوق العاده هم می کند.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری از جمله موضوعات مطرح در این جلسات را بحث انتخابات عنوان کرد و با بیان اینکه در خصوص فعالیت های انتخاباتی اصولگرایان تا کنون مشکلات جدی وجود نداشته است، خاطرنشان کرد: گفت: روند ایجاد وحدت در این جبهه بدون وقفه ادامه دارد، دو تن از نمایندگان جبهه متحد اصولگرایان (صدر و بادامچیان) گزارشاتی از اقدامات خود در جبهه متحد را به جبهه پیروان می دهند و این مجموعه سیاسی هم برای انتخابات آتی نقش خود را به خوبی ایفاء می کند.

این فعال سیاسی اصولگرا همچنین اعلام کرد: ساختار تصمیم گیری برای رسیدن به فهرست در استانها مشخص شده و مدل تهران، در استانها هم طراحی شده است.

سجادی نقش و کارکردی که برای جبهه متحد اصولگرایان طراحی شده را مناسب ارزیابی کرد و گفت: این گروه از توانایی های خاصی در انتخابات برخوردار است و با تدابیر این گروه، اختلافات احتمالی که گاهی اوقات روزنامه ها به آن دامن می زنند، نیز به راحتی قابل حل است.

کد خبر 528349

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha