بوشهر- فرماندار دشتستان گفت: در هفته دولت امسال ۱۲۰ پروژه با اعتبار بیش از ۷۴۱ میلیارد تومان در این شهرستان افتتاح یا عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، فتح الله نوروزی عصر سه‌شنبه در آئین غبارروبی از شهدا به مناسبت فرارسیدن هفته دولت و گرامیداشت شهیدان والا مقام رجایی و باهنر اظهار داشت: پروژه‌های خوبی در بخش‌های شش گانه شهرستان داریم که با افتخار تقدیم مردم خوب شهرستان خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: در حوزه عمران روستایی ۴۳ پروژه، حوزه شهری ۲۱ پروژه، حوزه انرژی ۱۷ پر وژه، حوزه راه ۱۱ پرو ژه، ارتباطات هشت رو ژه، منابع طبیعی پنج پرو ژه، حوزه آموزش چهار پر وژه، حوزه بهداشت چهار پروژه، حوزه کشاورزی سه پروژه و در حوزه ورزش یک پروژه در این شهرستان افتتاح یا عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود.

فرماندار دشتستان خاطرنشان کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) نیز واحدهای مسکونی را با اعتبار ۹ میلیارد تومان افتتاح و یا عملیات اجرایی آن را آغاز خواهد کرد.

وی ضمن تشکر از همراهی ائمه جمعه، نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی، مدیران دستگاه‌های اجرایی، ناحیه مقاومت سپاه و بسیج، نیروی انتظامی و حوزه قضائی، از مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان درخواست کرد در بیا ن عملکرد، ارتباط با رسانه‌های شهرستان را جدی بگیرند و با دبیر ستاد برنامه‌های هفته دولت و حوزه عمرانی فرمانداری همکاری لازم را داشته باشند.

نوروزی تاکید کرد: هفته دولت فرصتی مغتنم برای بیان دستاوردهای نظام انقلاب، احیاکننده روزهای پرشور خدمتگزاری شهیدان والامقام رجایی و باهنر و تقویت همه جانبه وحدت و همدلی مردم در برنامه‌های اساسی دولت است.

وی اضافه کرد: ما باید با تأثیر پذیری از ویژگی‌های والای اخلاقی و رفتاری شهیدان رجایی و باهنر آنان را الگوی همیشگی خود قرار داده و با بهره‌گیری از رفتار این شهیدان عزیز در راه تعالی میهن اسلامی و در راستای تحقق اهداف دولت و نظام کوشا باشیم.

فرماندار دشتستان چهار ویژگی بارز شهیدان والا مقام رجایی و باهنر را عنوان کرد و گفت: صداقت در کار، مسئولیت‌پذیری، ساده زیستی و مردمی بودن عنوان کرد.

نوروزی تاکید کرد: امروز باری دیگر با تجدید میثاق و بیعت با آرمان‌های شهدای والا مقام عهد می‌بندیم که در راستای بالاترین هدف دولت یعنی خدمت رسانی به مردم، بیش از پیش کوشا باشیم.

فرماندار دشتستان عنوان کرد: در هفته دولت ۱۲۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۷۴۱ میلیارد تومان افتتاح و عملیات اجرایی آنها آغاز خواهد شد.