۲۷ مرداد ۱۳۹۲، ۱۶:۵۸

علی آبادی:

5 کمیته فرعی برنامه های هفته دولت در شهرستان دامغان تشکیل شد

5 کمیته فرعی برنامه های هفته دولت در شهرستان دامغان تشکیل شد

دامغان- خبرگزاری مهر: فرماندار شهرستان دامغان ضم اشاره به تشکیل پنج کمیته فرعی برنامه های هفته گرامیداشت دولت در این شهرستان، گفت: هفته گرامیداشت دولت فرصتی مغتنم است که خدمات و دست آوردهای دولت را به مردم منعکس شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی علی آبادی ظهر یکشنبه در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی هفته گرامیداشت دولت در شهرستان دامغان که در محل فرمانداری تشکیل شد ضمن گرامیداشت فرارسیدن هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان دولت رجایی و باهنر اظهار داشت: باید با هماهنگی و برنامه ریزی بتوانیم برنامه های هفته دولت را به نحوی شایسته برگزار کنیم.

وی همچنین از شهیدان رجایی و باهنر به عنوان سرآمد خانواده شهدای دولت یاد کرد و اظهار داشت: یکی از اهداف دولت شهیدان رجایی و باهنر ارائه خدمات به محرومان جامعه بوده که ما دولتمردان نیز باید راه، سیره و روش شهیدان رجایی و با هنر را در خدمت به محرومان و آحاد جامعه در سرلوحه کار خود قرار دهیم.

وی خاطرنشان ساخت: خدمات و برنامه های دولت در بخش های مختلف در هفته گرامیداشت دولت از سوی دستگاه های اجرایی شهرستان دامغان به مردم اطلاع رسانی شود.

نماینده دولت در شهرستان دامغان اضافه کرد: دستگاه های اجرایی باید در کنار موفقیت ها و دست آوردهای خود همچنین ضعف های موجود را با واقعیت به مردم اطلاع رسانی کنند تا مردم نیز در جریان علت عدم انجام کارها قرار بگیرند.

علی آبادی از تشکیل پنج کمیته فرعی در ستاد گرامیداشت هفته دولت در شهرستان دامغان خبر داد و افزود: کمیته افتتاحیه پروژه های عمرانی، کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات، کمیته تجلیل از کارکنان دولت، کمیته زیباسازی شهری، کمیته بانوان و خانواده از مهمترین کمیته های فرعی ستاد هفته گرامیداشت دولت در شهرستان دامغان است.

وی از دستگاه های اجرایی شهرستان دامغان خواست با کمیته های هفته دولت همکاری و لیست افتتاحیه پروژه های خود را تا پایان هفته به فرمانداری شهرستان ارسال کنند.

فرماندار شهرستان دامغان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره 95 شهید کارمند شهرستان دامغان گفت: در هفته گرامیداشت دولت از کارمندان، مدیران نمونه دستگاه های اجرایی شهرستان دامغان در آئینی تقدیر و تجلیل به عمل می آید.

وی در خاتمه از سفر یکروزه استاندار سمنان و جمعی از مدیران کل دستگاه های اجرایی به شهرستان دامغان و برگزاری آئین گرامیداشت شهیدان رجایی و باهنر و شهدای دولت با حضور دستگاه های اجرایی شهرستان در طول هفته دولت در این شهرستان خبر داد.

در این جلسه همچنین هر یک از مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان دامغان به بیان دیدگاه ها و نقطه نظرات خود در جهت هر چه بهتر برگزار شدن هفته دولت پرداختند.

هفته گرامیداشت دولت از دوم تا هشتم شهریور ماه است.

 

کد خبر 2117909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha