معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی تهران از ارتقای کیفیت پاویون های بیمارستان ها و حمایت های همه جانبه از دانشجویان دستیاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم پزشکی تهران، دکتر محمدحسین پورغریب با اعلام این خبر گفت: در راستای حمایت از دستیاران دانشگاه علوم پزشکی تهران که به خصوص در دوران اپیدمی کووید ۱۹ زحمات شایانی در بیمارستان های دانشگاه کشیده‌اند، اقداماتی صورت گرفت.

وی افزود: در این زمینه اقداماتی توسط حوزه معاونت دانشجویی فرهنگی و معاونت آموزشی و با حمایت رئیس دانشگاه، به منظور بهبود و ارتقای شرایط پاویون‌های دستیاری در دست اقدام است.

پورغریب یادآور شد: با برنامه ریزی انجام شده طی ماه جاری و همچنین با مکاتباتی که با بیمارستان‌های دانشگاه انجام گرفته است، شرایط اقامتی و رفاهی در پاویون‌های دانشگاه ارتقا پیدا می کند.

معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی تهران خاطرنشان کرد: امید است با جذب منابع مادی بیشتر از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سایر مجموعه‌ها بتوانیم در آینده‌ نزدیک، شرایط پاویون‌های دانشگاه ارتقا پیدا کند و همچنین در ماه جاری یکی از پاویون‌های نوساز در بیمارستان روزبه افتتاح خواهد شد.