۲۲ شهریور ۱۴۰۰، ۱۳:۱۴

شرایط پاویون های دستیاری دانشگاه علوم پزشکی تهران بهبود یافت

شرایط پاویون های دستیاری دانشگاه علوم پزشکی تهران بهبود یافت

معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی تهران از ارتقای کیفیت پاویون های بیمارستان ها و حمایت های همه جانبه از دانشجویان دستیاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم پزشکی تهران، دکتر محمدحسین پورغریب با اعلام این خبر گفت: در راستای حمایت از دستیاران دانشگاه علوم پزشکی تهران که به خصوص در دوران اپیدمی کووید ۱۹ زحمات شایانی در بیمارستان های دانشگاه کشیده‌اند، اقداماتی صورت گرفت.

وی افزود: در این زمینه اقداماتی توسط حوزه معاونت دانشجویی فرهنگی و معاونت آموزشی و با حمایت رئیس دانشگاه، به منظور بهبود و ارتقای شرایط پاویون‌های دستیاری در دست اقدام است.

پورغریب یادآور شد: با برنامه ریزی انجام شده طی ماه جاری و همچنین با مکاتباتی که با بیمارستان‌های دانشگاه انجام گرفته است، شرایط اقامتی و رفاهی در پاویون‌های دانشگاه ارتقا پیدا می کند.

معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی تهران خاطرنشان کرد: امید است با جذب منابع مادی بیشتر از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سایر مجموعه‌ها بتوانیم در آینده‌ نزدیک، شرایط پاویون‌های دانشگاه ارتقا پیدا کند و همچنین در ماه جاری یکی از پاویون‌های نوساز در بیمارستان روزبه افتتاح خواهد شد.

کد خبر 5303719

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha