ساری- جانشین فرمانده سپاه کربلا با تسلیت ارتحال علامه حسن زاده آملی از ایشان به عنوان شخصیتی جهانی و برجسته و عارف ذوالفنون یاد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار احمد برسلانی چهارشنبه شب درآیین نهضت کمک مومنانه در ساری با تسلیت علامه حسن زاده اظهار داشت: ایشان ذوالفنون و شخصیت جهانی و برجسته بوده است.

وی با اشاره به اجرای نهضت کمک مومنانه افزود: همه متعلق به یک خانواده و نظام جمهوری اسلامی هستیم و باید تابع محض فرمایش مقام معظم رهبری باشیم.

وی ادامه داد: هر زمانی که کارها را به مردم بسپاریم، موفقیت‌هایمان چند برابر می‌شود و انسجام بخشی و هماهنگی و ایجاد همدلی در این بخش امری الزامی است.

سردار برسلانی با اشاره به هفته دفاع مقدس اظهار داشت: دشمنان و غرب هر روز رو به افول هستند و جرأت نزدیک شدن به مرزهای جمهوری اسلامی را ندارند و این قدرت ناشی از تجربه و تفکر دفاع مقدس است.

جانشین فرمانده سپاه کربلا یادآور شد: بازدارندگی دفاعی از جمله دستاوردهای دفاع مقدس است و به واسطه تجارت دفاع مقدس، تفکر ناب حضرت امام راحل و بسیج به دنیا صادر شده است و بسیج در جبهه مقاومت توانسته تجاربی را کسب کند.

وی افزود: باید راه شهدا را به خوبی ادامه دهیم و در هر سنگری که هستیم تلاش و کوشش کنیم تا زمینه و مقدمه برای تمدن اسلامی را محقق کنیم.

وی میزان کمک جمع آوری شده در قالب آئین نهضت کمک مومنامه بسیج کارگری را بیش از شش میلیارد تومان ذکر کرد.