۸ مهر ۱۴۰۰، ۸:۴۷

جانشین فرماندهی سپاه کربلا:

علامه حسن زاده شخصیتی جهانی و برجسته است

علامه حسن زاده شخصیتی جهانی و برجسته است

ساری- جانشین فرمانده سپاه کربلا با تسلیت ارتحال علامه حسن زاده آملی از ایشان به عنوان شخصیتی جهانی و برجسته و عارف ذوالفنون یاد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار احمد برسلانی چهارشنبه شب درآیین نهضت کمک مومنانه در ساری با تسلیت علامه حسن زاده اظهار داشت: ایشان ذوالفنون و شخصیت جهانی و برجسته بوده است.

وی با اشاره به اجرای نهضت کمک مومنانه افزود: همه متعلق به یک خانواده و نظام جمهوری اسلامی هستیم و باید تابع محض فرمایش مقام معظم رهبری باشیم.

وی ادامه داد: هر زمانی که کارها را به مردم بسپاریم، موفقیت‌هایمان چند برابر می‌شود و انسجام بخشی و هماهنگی و ایجاد همدلی در این بخش امری الزامی است.

سردار برسلانی با اشاره به هفته دفاع مقدس اظهار داشت: دشمنان و غرب هر روز رو به افول هستند و جرأت نزدیک شدن به مرزهای جمهوری اسلامی را ندارند و این قدرت ناشی از تجربه و تفکر دفاع مقدس است.

جانشین فرمانده سپاه کربلا یادآور شد: بازدارندگی دفاعی از جمله دستاوردهای دفاع مقدس است و به واسطه تجارت دفاع مقدس، تفکر ناب حضرت امام راحل و بسیج به دنیا صادر شده است و بسیج در جبهه مقاومت توانسته تجاربی را کسب کند.

وی افزود: باید راه شهدا را به خوبی ادامه دهیم و در هر سنگری که هستیم تلاش و کوشش کنیم تا زمینه و مقدمه برای تمدن اسلامی را محقق کنیم.

وی میزان کمک جمع آوری شده در قالب آئین نهضت کمک مومنامه بسیج کارگری را بیش از شش میلیارد تومان ذکر کرد.

کد خبر 5316725

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha