خرم‌آباد- وزیر کشور در واکنش به مسائل اخیر در مرزهای شمال غرب کشورمان با تاکید بر اینکه دشمنان رابطه خوب ما و همسایگان را نمی‌خواهند؛ پیام رزمایش «فاتحان خیبر» را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد وحیدی امروز دوشنبه در جمع خبرنگاران در خصوص مواضع جمهوری آذربایجان گفت: ما همواره گفته‌ایم، سیاست ما سیاست همسایگی است، ما با همسایگان بهترین روابط را می‌خواهیم و آغوش ما برای همه همسایگان باز است.

وی با بیان اینکه دشمنان رابطه خوب ما و همسایگان را نمی‌خواهند، تصریح کرد: به خصوص رژیم صهیونیستی و آمریکا در منطقه فعال هستند و می‌خواهند بین ملت‌ها تفرقه بیاندازند.

وزیر کشور با تاکید بر اینکه باید خیلی عاقلانه به صحنه نگاه کرد و روابط دیرینه و تاریخی دو ملت که بسیار مهم است را ارج نهاد، افزود: ما همواره دست دوستی را به سمت همه همسایگان خود دراز می‌کنیم.

وحیدی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص رزمایش فاتحان خیبر گفت: نیروهای مسلح همواره توان خود را به آزمایش می‌گذارند؛ پیام این رزمایش‌ها اضافه بر آمادگی خودمان، پیام به دشمنان است.

وی تصریح کرد: پیام رزمایش‌های ما برای دوستان ما پیام دوستی و امنیت است و برای دشمنان پیام آمادگی و قدرت و دوری آنها از هرگونه ماجراجویی است.