۱۲ مهر ۱۴۰۰، ۱۲:۰۶

وحیدی در جمع خبرنگاران:

دشمن رابطه خوب ما و همسایگان را نمی‌خواهد/پیام رزمایش فاتحان خیبر

دشمن رابطه خوب ما و همسایگان را نمی‌خواهد/پیام رزمایش فاتحان خیبر

خرم‌آباد- وزیر کشور در واکنش به مسائل اخیر در مرزهای شمال غرب کشورمان با تاکید بر اینکه دشمنان رابطه خوب ما و همسایگان را نمی‌خواهند؛ پیام رزمایش «فاتحان خیبر» را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد وحیدی امروز دوشنبه در جمع خبرنگاران در خصوص مواضع جمهوری آذربایجان گفت: ما همواره گفته‌ایم، سیاست ما سیاست همسایگی است، ما با همسایگان بهترین روابط را می‌خواهیم و آغوش ما برای همه همسایگان باز است.

وی با بیان اینکه دشمنان رابطه خوب ما و همسایگان را نمی‌خواهند، تصریح کرد: به خصوص رژیم صهیونیستی و آمریکا در منطقه فعال هستند و می‌خواهند بین ملت‌ها تفرقه بیاندازند.

وزیر کشور با تاکید بر اینکه باید خیلی عاقلانه به صحنه نگاه کرد و روابط دیرینه و تاریخی دو ملت که بسیار مهم است را ارج نهاد، افزود: ما همواره دست دوستی را به سمت همه همسایگان خود دراز می‌کنیم.

وحیدی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص رزمایش فاتحان خیبر گفت: نیروهای مسلح همواره توان خود را به آزمایش می‌گذارند؛ پیام این رزمایش‌ها اضافه بر آمادگی خودمان، پیام به دشمنان است.

وی تصریح کرد: پیام رزمایش‌های ما برای دوستان ما پیام دوستی و امنیت است و برای دشمنان پیام آمادگی و قدرت و دوری آنها از هرگونه ماجراجویی است.

کد خبر 5319799

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۰۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۳
      0 0
      امریکا واروپا باید بفهمند اسرائیل درمنطقه خاور میانه. بسیار رشد ونفوذ وبا کشورها همپیمان شده ،به زودی اسرائیل با همپیمانان خاور میانه ایش از اروپا وامریکا انتقام هولوکاست را خواهد گرفت.امریکا واروپا تا دیر نشده باید از این خواب خرگوشی دربیان.