۱۰ مهر ۱۴۰۳، ۱۱:۱۵

از ابتدای سال جاری صورت گرفت؛

جابه‌جایی بیش از ۴ میلیون تن کالا از خراسان جنوبی به نقاط مختلف

جابه‌جایی بیش از ۴ میلیون تن کالا از خراسان جنوبی به نقاط مختلف

بیرجند-سرپرست اداره حمل و نقل کالا اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی از جابجایی بیش از ۴ میلیون تن کالا از استان به نقاط مختلف کشور از ابتدای سال خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی علیزاده صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با تلاش رانندگان سخت‌کوش و فعالان بخش حمل و نقل از ابتدای سال جاری تاکنون چهار میلیون و ۶۵ هزار و ۶۸۱ تن کالا از استان به نقاط مختلف کشور جابجا شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶ درصد افزایش یافته است.

سرپرست اداره حمل و نقل کالا اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی افزود: با اشاره به اینکه این حجم کالا با بیش از ۲۱۸ هزار سفر باری جابجا شده است، گفت: عمده کالاهای جابجا شده از مبدأ استان سیمان کیسه‌ای، ذغال سنگ و بنتونیت بوده است.

سرپرست اداره حمل و نقل کالا اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی با بیان اینکه حمل کالا و مایحتاج عمومی مردم اولویت اصلی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان است، افزود: در حال حاضر ۳ پایانه عمومی حمل و نقل کالا در استان فعال است.

علیزاده تصریح کرد: ۹۷ شرکت و شعبه حمل و نقل کالا هفت هزار و ۵۱۸ دستگاه ناوگان باری و هزار و ۴۷۶ راننده در بخش حمل و نقل کالای استان فعالیت می‌کنند.

وی افزود: بر اساس آمار بیشترین کالای جابجا شده از شهرستان‌های بیرجند، قاین و طبس بوده است.

کد خبر 6242561

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha