کرمانشاه- معاون بازرسی و حمایت حقوق تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه از ثبت بیش از سه هزار و۳۲۳ مورد شکایت مردمی از واحدهای صنفی در کرمانشاه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مسعود بیگلری اظهار کرد: از مجموع سه هزار و ۳۲۳ فقره شکایات دریافت شده، سه هزار و ۳۵ مورد مربوط به بخش کالایی و مابقی مربوط به بخش خدمات است.

وی ادامه داد: تعداد ۵۵۶ فقره منجر به کشف تخلف و تنظیم گزارش بازرسی، ۲ هزار و ۶۴۲ مورد غیرمتخلف تشخیص داده‌شده و تعداد ۱۲۵ فقره شکایت نیز منجر به مصالحه و جلب رضایت شاکیان شده است.

معاون بازرسی و حمایت حقوق تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه تصریح کرد: بررسی وضعیت گزارشات حاکی از آن است که بیشترین گزارشات و شکایت واصله در حوزه کالا مربوط به انواع نان، مرغ گرم، میوه و سبزی، پوشاک، موبایل، سیمان و مابقی مربوط به سایر کالاها است و در حوزه خدمات بیشترین شکایت مربوط به تعمیرات خودرو سبک، آرایشگاه‌ها، مشاورین املاک، نصب آسانسور و مابقی مربوط به سایر خدمات بوده است.

بیگلری در پایان یادآور شد: هم استانی‌ها می‌توانند شکایات و گزارشات خود را اعم از گران‌فروشی، کم‌فروشی، عدم درج قیمت، عدم صدور صورت‌حساب، عرضه و فروش کالای قاچاق به شماره ۱۲۴ سامانه ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گزارش کنند.