۱۹ مهر ۱۴۰۰، ۱۴:۲۲

معاون سازمان صمت استان کرمانشاه خبر داد؛

ثبت بیش از ۳۳۲۳ مورد شکایت مردمی از واحدهای صنفی در کرمانشاه

ثبت بیش از ۳۳۲۳ مورد شکایت مردمی از واحدهای صنفی در کرمانشاه

کرمانشاه- معاون بازرسی و حمایت حقوق تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه از ثبت بیش از سه هزار و۳۲۳ مورد شکایت مردمی از واحدهای صنفی در کرمانشاه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مسعود بیگلری اظهار کرد: از مجموع سه هزار و ۳۲۳ فقره شکایات دریافت شده، سه هزار و ۳۵ مورد مربوط به بخش کالایی و مابقی مربوط به بخش خدمات است.

وی ادامه داد: تعداد ۵۵۶ فقره منجر به کشف تخلف و تنظیم گزارش بازرسی، ۲ هزار و ۶۴۲ مورد غیرمتخلف تشخیص داده‌شده و تعداد ۱۲۵ فقره شکایت نیز منجر به مصالحه و جلب رضایت شاکیان شده است.

معاون بازرسی و حمایت حقوق تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه تصریح کرد: بررسی وضعیت گزارشات حاکی از آن است که بیشترین گزارشات و شکایت واصله در حوزه کالا مربوط به انواع نان، مرغ گرم، میوه و سبزی، پوشاک، موبایل، سیمان و مابقی مربوط به سایر کالاها است و در حوزه خدمات بیشترین شکایت مربوط به تعمیرات خودرو سبک، آرایشگاه‌ها، مشاورین املاک، نصب آسانسور و مابقی مربوط به سایر خدمات بوده است.

بیگلری در پایان یادآور شد: هم استانی‌ها می‌توانند شکایات و گزارشات خود را اعم از گران‌فروشی، کم‌فروشی، عدم درج قیمت، عدم صدور صورت‌حساب، عرضه و فروش کالای قاچاق به شماره ۱۲۴ سامانه ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گزارش کنند.

کد خبر 5324989

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha